//
کدخبر: ۴۶۲۰۹۵ //

عطر اصل از کجا بخریم؟

​یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که خریداران عطر و ادکلن دارند این است که عطر و ادکلنی که می‌خواهند بخرند حتماً اصل و اورجینال باشد.

عطر اصل از کجا بخریم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برای همین در این نوشته سعی خواهیم نمود راهکارهایی ارائه دهیم که برای خریداران عطر و ادکلن مفید باشد.

اگر شما در تهران و یا شهرهای بزرگ زندگی می‌کنید حتماً فروشگاه‌های فروش عطر و ادکلن که در پاساژ‌ها و مراکز خرید وجود دارند را دیده‌اید ولی تمام این مغازه‌ها عطر و ادکلن اصل نمی‌فروشند.

خرید عطر اصل حضوری از فروشگاه های معتبر

توصیه ما بر این است که برای خرید عطر به صورت حضوری و در سطح شهر حتماً به فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در شهر وجود دارند مراجعه کنید البته خرید از این فروشگاه‌ها معایب و محاسن خاص خود را دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

فواید خرید از فروشگاه‌ های زنجیره‌ای عطر ادکلن

  • در اکثر موارد عطر و ادکلن اصل ارائه می‌دهند.

  • فروشندگان این فروشگاه‌ها به صورت تخصصی در زمینه فروش عطر و ادکلن سابقه دارند و مشاوره تخصصی به شما ارائه می‌دهند.

معایب فروشگاه‌های فروش عطر ادکلن زنجیره‌ای

  • در این فروشگاه‌ها تنوع محصولات و برندهای موجودشان کامل نیست و اقلام کمی را به فروش می‌رساند.

  • در سالیان اخیر اکثراً  عطرها و برندهای ایرانی در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند که از اقبال کمی برخوردارند. 

  • به دلیل هزینه‌های جانبی به مانند حقوق پرسنل، اجاره بها و خواب سرمایه عطرهای فروخته شده در این فروشگاه حدوداً ۲۰ تا ۵۰ درصد گرانتر از فروش قیمت واقعی است.

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش عطر ادکلن که شناخته شده هستند در اغلب شهرهای بزرگ کشور نمایندگی و شعبه دارند. 

معرفی معروف‌ ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای عطر ادکلن

خرید ادکلن اصل

فروشگاه عطر سفیر

عطر سفیر یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و پوستی است که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است این فروشگاه یکی از مجموعه‌های معروف در زمینه فروش عطر ادکلن است. 

فروشگاه میثم عطر 

فروشگاه عطر میثم نیز یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروشگاهی زنجیره‌ای است که به فروش عطر ادکلن و محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور فعالیت دارد. 

فروشگاه وجوه

فروشگاه وجوه نیز یکی دیگر فروشگاه‌های فروش عطر و ادکلن است که در زمینه فروش عطر ادکلن فعالیت می‌کند. 

فروشگاه عطر ویانا 

فروشگاه ویانا نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های فروش عطر ادکلن در ایران است که به فروش عطر ادکلن می‌پردازد این فروشگاه در بیشتر شهرهای بزرگ کشور شعبه دارد. 
یکی دیگر از مناطقی که در تهران بورس فروش عطر ادکلن است خیابان وزرا است در این خیابان چندین فروشگاه عطر ادکلن وجود دارند و از دیگر مناطقی که در تهران بورس فروش عطر و ادکلن است کوچه مروی در خیابان ناصر خسرو و همچنین بازار تهران است که البته باید توجه داشته باشید از مغازه‌هایی خرید کنید که در این صنف سابقه‌دار هستند و معتبر باشند.

خرید عطر اصل اینترنتی

ادکلن اصل از کجا بخریم؟

یکی دیگر از روش‌های خرید عطر و ادکلن اصل در ایران این است که شما این محصولات را به صورت مجازی و یا اینترنتی خریداری کنید البته ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به هیچ عنوان از پیج‌های اینستاگرامی عطر ادکلن خرید نکنید زیرا در اکثر موارد کسانی که از این پیج‌ها خرید کرده اند دچار ضرر مالی شده‌اند و همچنین عطر تقلبی را به جای عطر اصل بهشان فروخته اند.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر می‌خواهید عطر و ادکلن مورد نظرتان را به صورت اینترنتی خرید کنید آن را از طریق وب سایت‌هایی که به صورت تخصصی به فروش عطر و ادکلن فعالیت دارند و همچنین سابقه و مدت فعالیت آنها را بررسی کنید و سپس از آنها خرید کنید.

یکی از بهترین و معتبرترین و سابقه‌دارترین فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت تخصصی به فروش عطر و ادکلن پرداخته است فروشگاه اینترنتی عطر الیسا است.

فروشگاه عطر الیسا از سال ۱۳۹۳ وب سایت خود را طراحی و راه اندازی کرده است و به صورت تخصصی در زمینه فروش عطر و ادکلن فعالیت دارد.

عطر الیسا در وب سایت خود حدود ۵۰۰۰ عطر ادکلن را با بهترین قیمت و از معروف‌ترین و مشهورترین برندهای دنیا معرفی به فروش می‌رساند.

و از این نظر بسیار کامل و متنوع است و دیگر نیاز نیست شما برای خرید عطر و ادکلن حتماً به خارج از کشور مراجعه کنید و یا به دوستانتان سفارش کنید از خارج از ایران برایتان عطر بفرستند.

یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی عطر الیسا کادو پیچ و ارسال رایگان همه عطر و ادکلن‌ها به سراسر کشور است یعنی شما هر عطری با هر قیمتی خرید کنید به صورت رایگان برایتان ارسال و کادو خواهد شد.

عطر الیسا کلیه عطرهایی که از این فروشگاه خریداری می‌شود را تضمین اصالت میکند این ضمانت به همراه فاکتور برای مشتری ارسال می‌شود.

جالب است بدانید به دلیل حذف کردن واسطه‌ها قیمت‌های این فروشگاه نسبت به سایر فروشندگان بسیار منصفانه‌تر و مناسب‌تر است و به طور عامیانه بخواهیم بگوییم قیمت‌های دست اول را باید از این فروشگاه تجربه کنید.

طراحی و ظاهر وب سایت عطر الیسا به صورتی است که به صورت ساده است و با هر سطح از توانایی که از اینترنت داشته باشید می‌توانید به راحتی از این سایت سفارش عطر ادکلن دهید در صورتی که تمایل به خرید از طریق سایت نداشته باشید نیز می‌توانید از طریق تماس تلفنی خرید خود را نهایی کنید.

همانطور که قبلاً اشاره نمودیم فروشگاه عطر الیسا یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های فروش عطر ادکلن است که از سال ۱۳۹۴ نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن را دریافت نموده است و قدیمی‌ترین وب سایت فروش عطر و ادکلن است که این نماد را دارد و این باعث شده است که مشتریانشان با اطمینان بیشتری از این وب سایت خرید نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان