//
کدخبر: ۱۹۹۴۴ //

من برای گرفتن حقوق نجومی نیامده ام/ گزینه نهایی حزب موتلفه تنها یک نفر است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی برای شرکت در دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور حاضر شد.

من برای گرفتن حقوق نجومی نیامده ام/ گزینه نهایی حزب موتلفه تنها یک نفر است

به گزارش فرتاک نیوز، سید مصطفی میرسلیم عضو و نامزد حزب موتلفه اسلامی صبح امروز با حضور در محل وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری با لباس کار حاضر شد و در آغاز سخنان خود ضمن تبریک میلاد مولی متقیان حضرت علی (ع) به بیان روایتی از این حضرت پرداخت و گفت: براساس کلام علی (ع) هر کس حق طلبی را سرلوحه قرار دهد سختی ها برایش آسان و دور نزدیک می شود.

 

وی ادامه داد: راهی که من از 50 سال قبل آغاز کردم جز حق طلبی نیست من امروز برای احقاق حقوق شما مردم ایران آمده ام چون معتقدم حق داشتن شغل، برخورداری از تامین اجتماعی به ویژه از لحاظ از کار افتادگی، حق داشتن مسکن متناسب با نیاز و حقوقی که در قانون اساسی قید شده است متعلق به مردم است که متاسفانه در چند دهه اخیر معطل مانده است.

 

میرسلیم افزود: من آمده ام تا منزلت معلمی، کارمندان و هنرمندان محترم شمرده شود و از خودگذشتگی رزمندگان ارج نهاده شود.

 

عضو و نامزد حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: من امروز لباس کار و تلاش پوشیده ام. با کمک جوانان این مرز و بوم موتور ملی را به تولید انبوه رسانیم و چرخ تولید ملی را با کارافرینی از رکود نجات و به حرکت درآورم.

 

وی تصریح کرد: من امروز در پی احقاق حق بیش از سه میلیون جوان ایرانی آمده ام که دستشان از بازار شغل و خدمت کوتاه شد.

 

میرسلیم با اشاره به تجربیات خود یادآور شد: من کوله باری از تجربه در وزارت کشور، نهاد ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه و صنعت دارم و امروز به پشتوانه طلبگی در پیشگاه شهیدان بهشتی وباهنر به میدان آمدند تا آموخته های خود را در پیشگاه مقام معظم رهبری و در مسیر پیشرفت کشور به کار ببندم امروز آمدم تا تجربیات خود در کنار هاشمی را برای اعطای میهن به کار گیرم.

 

عضو و نامزد حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به عنوان نماینده یک حزب ریشه دار در انتخابات حاضر شده است گفت: من به پشتوانه یک حزب ریشه دار 50 ساله برای خدمت آمده ام تا سهم شما را از سفره پربرکت انقلاب گرفته و به شما برسانم من نیامدم تا حقوق نجومی بگیرم، من آمدم تا حقوق معطل مانده شما را بگیرم چرا که حق گرفتنی است.

 

**میرسلیم گزینه نهایی حزب موتلفه برای ریاست جمهوری است

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا به نفع کاندیدای جمنا از انتخابات کنار خواهید رفت گفت: از حزب موتلفه فقط یک نفر معرفی شده و آن من هستم البته ما در نیت و هدف با جمنا مشترک هستیم اما تشخیص این که چه کسی می تواند به نفع مردم و کشور باشد به عهده مردم است.

 

میرسلیم در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات را تا چه حد ارزیابی می کنید و اصلی ترین رقیب شما در انتخابات کیست گفت: به اعتقاد من بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و رقیب اصلی من ریاست جمهوری است که در حال حاضر در حال انجام وظیفه است.

 

عضو و نامزد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه شما اعلام کردید جمنا را به لحاظ اخلاقیات قبول دارید اما به لحاظ ساز و کار خیر توضیح شما در این خصوص چیست گفت: ساز و کاری که در جمنا به کار گرفته شده مشکلاتی دارد که می تواند با استفاده از تجربیات گذشتگان حل شود اما این اتفاق نیفتاد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد