//
کدخبر: ۴۷۶۴۷۹ //

رژه پیاده و موتوری نیروهای مسلح در بزرگراه سرابیان کرمانشاه برگزار می‌شود/ پیش‌بینی فرود چتربازان هوابرد ارتش در جایگاه رژه

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه پیاده و موتوری نیروهای مسلح (۳۱ شهریور) در بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

رژه پیاده و موتوری نیروهای مسلح در بزرگراه سرابیان کرمانشاه برگزار می‌شود/ پیش‌بینی فرود چتربازان هوابرد ارتش در جایگاه رژه
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌غرب نزاجا با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز(۲۸ شهریور‌ماه) برگزار شد.

امیر سلیمان طاهری با تبریک اعیاد پیش‌رو و هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: در هفته دفاع امسال مراسم رژه پیاده و موتوری  نیروهای مسلح ساعت ۸ صبح روز ۳۱ شهریور‌ماه در بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مراسم چتربازی تیپ هوابرد ارتش را نیز در جلوی جایگاه خواهیم داشت و تجهیزات نظامی و دستاوردهای دفاعی جدید نیز در این مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، از دیگر برنامه‌های این هفته را برگزاری محفل انس با قرآن کریم برای کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنها، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در سطح یگان‌ها، تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ایراد سخنرانی در نماز جمعه تمامی شهرستان‌های استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه و انجام طرح‌های مردم‌یاری در نقاط محروم استان عنوان کرد.

امیرطاهری در ادامه دلیل نامگذاری این هفته به نام دفاع مقدس را مقدس بودن این دفاع عنوان کرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها و رشادت‌های مردان و زنانی است که با ازخود‌گذشتگی  و جانفشانی نگذاشتند حتی ذره‌‌ای از خاک این مرز ‌و بوم به دست نا‌اهلان و نامحرمان بیفتد.

 به گفته فرمانده قرارگاه غرب نزاجا در هشت سال دفاع مقدس، برای اولین بار تمامی کشورهای بلوک شرق و غرب در جنگی نابرابر مقابل ایران ایستاده‌ بودند و ما در این‌جنگ تنها بودیم اما به لطف خدا و فرامین رهبر کبیر انقلاب و با مجاهدت و دلاوری نیروهای مسلح در این جنگ پیروز شدیم.

وی اضافه کرد: هرچند نام جنگ، نامی مخوف و دلهره‌آور است اما این جنگ دستاوردهای مهمی برای ما داشت و توانستیم به لطف خداوند و استفاده از ظرفیت دانشمندان ایرانی در ساخت تجهیزات و سلاح نظامی به مرحله‌ای برسیم که این تجهیزات و سلاح را برای کشورهای اسلامی دیگر نیز تامین نماییم و پهبادهایی را تولید کنیم که در دنیا بی‌نظیر است.

فرمان قرارگاه غرب ارتش افزود: به نقطه خوداتکایی و باور‌ملی رسیده‌ام و در حال حاضر به عنوان کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی شناخته می‌شویم و روزبه‌روز بر اقتدار و آمادگی دفاعی ما افزوده می‌شود که همه این‌ها از برکات و دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی در ادامه تشریح و تبیین دفاع مقدس برای فرزندان و آیندگان را مهم و ضروری دانست و بیان داشت: باید آیندگان بدانند که فرزندان ایران اسلامی چگونه با دست خالی توانستند در برابر اعتلاف بین‌المللی علیه ایران بایستند و با دلاور‌مردی و شهامت پوزه این دشمنان را به خاک بمالند.

امیر طاهری در ادامه، به وضعیت امنیت در مرزهای منطقه غرب کشور اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند و با حمایت مقام‌عظمی ولایت و انسجام و اقتداری که در بین نیروهای مسلح وجود دارد، از پیشرفته‌ترین امکانات دفاعی دنیا در مرزها برخورداریم و تا‌کنون هیچگونه تهدیدی در مرزهای منطقه غرب کشور مشاهده نشده و امنیت کامل در تمامی این مناطق برقرار است و به دشمن نیز اجازه نخواهیم داد حتی تصویر تهدید را در ذهن خود بپروراند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد