//
کدخبر: ۴۶۵۲۱۶ //

قیمت گوشت قرمز امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت گوشت قرمز امروز، 12 تیر 1403، اعلام شد. اما کدام یک از اقلام گوشت قرمز بیشترین و کدام یک کمترین قیمت را در بازار دارند؟


قیمت گوشت قرمز امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت گوشت قرمز امروز، سه شنبه، 12 تیر 1403، اعلام شد. قیمت گوشت قرمز به صورت کلی ثابت است، اما در برخی اقلام گوشت نوسان قیمت وجود دارد.

 قیمت انواع گوشت قرمز در بازار

گوشت شقه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم 759 هزارتومان به فروش می‌رسد. در چند روز گذشته، این اقلام گوشت نوسان قیمت داشتند. در ابتدا این اقلام گوشت 779 هزارتومان به ازای هرکیلوگرم به فروش می‌رسید اما با حدود چهار درصد کاهش قیمت، این محصولات در بازار با قیمت 749 هزارتومان توزیع می‌شد. اما دوباره امروز با رشد حدود 1.5 درصدی، این محصولات با قیمت 759 هزارتومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

ران گوسفندی با قیمت 810 هزارتومان، گوشت خورشتی بدون استخوان و بدون چربی با قیمت 655 هزارتومان و ماهیچه گوسفندی با قیمت یک میلیون 110 هزارتومان به فروش می‌رسد.

راسته مغز گوسفند سنگر و شهمیرزاد 655 هزارتومان، شقه گوسفندی تنظیم بازار 699 هزارتومان و سردست گوسفند بره در بسته‌های 3.5 کیلوگرمی 695 هزارتومان به ازای هر کیلوگرم، قیمت‌گذاری شده است.

راسته بدون استخوان گوسفندی به قیمت 750 هزارتومان، لاشه گوسفندی تنظیم بازار 670 هزارتومان و گردن گوسفندی به قیمت 685 هزارتومان در بازار توزیع می‌شود. 

درمیان قیمت‌های اعلام‌شده،گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی و راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد، کمترین قیمت و ماهیچه گوسفندی بیشترین قیمت را در بازار دارد. قیمت بیشتر اقلام گوشت طی چند روز گذشته ثابت بوده و هیچ تغییر قیمتی نداشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان