//
کدخبر: ۴۶۴۶۲۵ //
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

رأی به هر یک از چهار کاندیدا‌ها رأی به جمهوری اسلامی است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت:رأی به هر یک از چهار کاندیدا‌ها رأی به جمهوری اسلامی است.

  رأی به هر یک از چهار کاندیدا‌ها رأی به جمهوری اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: ازساعت هشت صبح امروز(هشتم تیرماه) فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان آغاز شده و بر اساس پیش‌بینی انجام شده تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز بر اساس دستور وزارت کشور این فرایند تمدید می‌شود.

وی تعداد شعب فعال در استان را ۱۶۳۶ شعبه شامل؛ ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۶ شعبه روستایی عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۹۸۸ شعبه ثابت و ۶۴۸ شعبه سیار هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تعداد عوامل اجرایی در استان را ۳۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۲‌هزار نفر رأی اولی هستند.

 به گفته شعبانی، انتخابات در بخش احراز هویت کاملا الکترونیکی است و امکان رأی‌گیری از طریق کارت ملی یا شناسنامه جدید امکان‌پذیر است و افرادی که دارای شناسنامه قدیمی هستند با ارائه کارت ملی و شناسنامه می‌توانند رأی دهند.

وی اضافه کرد: تمامی کسانی که امروز رأی می‌دهند گفتمان انقلاب اسلامی را اشاعه می‌دهند و  هر رای که به صندوق انداخته می‌شود به عنوان رأی اعتماد به جمهوری اسلامی است.

وی همچنین تعداد تعرفه‌های ارسال شده به شعب را ۲۰ درصد بیشتر از تعداد افراد واجد شرایط عنوان کرد و گفت: کمبود تعرفه رأی در استان نداریم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان