//
کدخبر: ۴۶۴۷۰۶ //

برترین ساعت‌های کلاسیک برای مردان شیک پوش؛ طراحی‌های ساده و اصیل

سنتی، با اصالت و مهمتر از همه فوق العاده شیک، ساعت‌های کلاسیک برای همیشه ماندگار هستند. جدا از این که یک ساعت کلاسیک با همه سبک لباسی مطابقت دارد و در تمام عمر شما دوام می‌آورد، به دلیل اصل بودن آن ها، می‌توان به عنوان یک سرمایه گذاری نیز روی آن حساب کرد.

برترین ساعت‌های کلاسیک برای مردان شیک پوش؛ طراحی‌های ساده و اصیل
به گزارش فرتاک نیوز،

 امروزه ساعت‌های کلاسیک به طور فزاینده‌ای محبوب شده اند. این مدل ساعت ها از دهه‌ها پیش طراحی و توسط خانم‌ها و آقایان شیک پوش استفاده می‌شده‌اند، به همین خاطر اگر دنبال ساعتی هستید که نگاه ها را به سمت دستان شما بکشانند یک ساعت کلاسیک را انتخاب کنید که علاوه بر سادگی، اصالت شما را هم نشان می دهد. در این مطلب سعی کرده ایم چهار مدل ساعت کلاسیک که مورد پسند اکثر آقایان شیک پوش بوده را به شما معرفی کنیم.

 ساعت مچی مردانه سیتیزن CITIZEN AW۰۰۸۲-۱۹A با قیمت (۹ میلیون تومان)

این مدل ساعت مردانه دارای موتور کوارتز اکو درایو میوتا (سیتیزن) ژاپن (Eco-Drive) Cal. J۸۰۰ است که از نشانگر تاریخ و روز‌های هفته هم بهرده برده است. جنس ساعت تمام استیل ضد زنگ و ضد حساسیت است و بند آن چرم طبیعی با قفل کمربندی است. شیشه ساعت کریستال معدنی مقاوم در برابر خش و مقاوم در برابر آب (۱۰ATM) است. قطر صفحه: ۴۲ میلیمتر،  ضخامت ساعت: ۱۲ میلیمتر، وزن ساعت: ۹۵ گرم و رنگ‌های به کار رفته در آن: قهوه ای، رزگلد و کرم است.

طراحی ساعت‌های اکو درایو سیتی زن به گونه ایست که اگر شارژ کاملی داشته باشند می‌توانند به مدت زمان ۵ سال عمل کنند. در ساعت‌های اکودرایو کمپانی سیتیزن به گونه‌ای عمل کرده که در صورت قرار نگرفتن ساعت به مدت زمان طولانی در برابر نور عملکرد خود را از دست داده و حرکت نخواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود تا ساعت بتواند در انرژی دریافتی صرفه جویی کرده و مدت زمان بیشتری کار کند.

این طرح از ساعت مچی‌های مردانه برند سیتیزن برای تیپ کلاسیک و مجلسی طراحی شده است که می‌توان با برخی از استایل های روزانه هم آن را مطابقت داد.

1

ساعت مچی مردانه سیتیزن CITIZEN BI۵۱۱۰-۵۴E با قیمت (۶ میلیون تومان)

این مدل ساعت هم دارای موتور کوارتز میوتا (سیتیزن) ژاپن (MIYOTA JAPAN) Cal. G۱۱۲ به همراه نشانگر تاریخ است. جنس این ساعت هم مانند مدل قبلی تمام استیل ضد زنگ و ضد حساسیت است و شیشه آن هم کریستال معدنی مقاوم در برابر خش و مقاوم در برابر آب (۵ATM) است. قطر صفحه آن: ۴۱ میلیمتر،  ضخامت ساعت: ۱۰ میلیمتر،  وزن ساعت: ۱۳۱ گرم و رنگ‌های به کار رفته در آم: سیلور و مشکی است.

این سری از ساعت‌های سیتیزن که از موتور‌های باتری استفاده می‌کنند سری اقتصادی شرکت سیتیزن است و برای کسانی طراحی شده است که قدرت خرید بالایی ندارند. علی رغم قیمت پایین این مدل‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اغلب ساعت‌های سیتیزن به دلیل کلاسیک بودن سبک آن ها، می‌توانند استایلی خاص و شیک را برای آقایان به ارمغان بیاورند و می‌توان از آن‌ها دراستایل‌های کلاسیک و رسمی استفاده کرد.

12

ساعت مچی مردانه بورلی هیلز پولو کلاب BEVERLY HILLS POLO CLUB BP۳۵۰۳X.۵۶۰ با قیمت (۹ میلیون تومان)

این مدل ساعت از برند بورلی هیلز پولو کلاب نیز مانند دو مدل قبلی از موتور کوارتز ساخت ژاپن با کیفیتی عالی استفاده کرده که از داشتن نشانگر تاریخ هم بی نصیب نمانده است. جنس ساعت هم تمام استیل ضد حساسیت و رنگ ثابت

است و شیشه آن یاقوت کبود ضدخش و مقاوم در برابر آب (۱۰ATM) است. قطر صفحه آن: ۴۴ میلیمتر، ضخامت ساعت: ۸ میلیمتر، وزن ساعت: ۷۰ گرم،  رنگ‌های به کار رفته: سیلور، خاکستری، رزگلد و مناسب دور مچ تا ۲۲۰ میلیمتر است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت میتوان به طراحی ساده‌ی ساعت اشاره کرد که برای تیپ‌های مجلسی و نیمه اسپرت بسیار مناسب میباشد و همچنین بند آن نیز زیبایی آن را دو چندان میکند. این طرح از برند پولو دارای نمایشگر روز‌های ماه نیز است.

55

ساعت مچی اتومات مردانه سیکو SEIKO SRPH۸۷K۱ با قیمت (۱۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان)

اگر گران بودن ساعت نظر شما را عوض نمی‌کند و فقط به دنبال مدلی هستید که شیک بودن شما را نشان دهد، ساعت اتومات سیکو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل ساعت از یک موتور اتوماتیک و کوکی ۲۳ جواهر برخوردار است که نیازی به باتری ندارد. مانند مدل‌های قبلی، این ساعت هم دارای نشانگر تاریخ بوده و جنس آن هم تمام استیل، ضد زنگ، ضد حساسیت و رنگ ثابت است.  شیشه آن کریستال معدنی هاردلکس مقاوم در برابر خش و مقاوم در برابر آب (۱۰ATM) است.

قطر صفحه آن: ۴۱ میلیمتر،  ضخامت ساعت: ۱۲ میلیمتر،  وزن ساعت: ۱۳۰ گرم و رنگ‌های به کار رفته: سیلور و سرمه‌ای است. برای ان مدل ساعت لازم نیست از تیپ و استایل خاصی پیروی کنید، طراحی آن به شکلی است که می‌توانید برای تمامی استایل‌های روزانه خود از این مدل ساعت استفاه کنید.

888

 
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان