//
کدخبر: ۴۷۶۹۹۷ //

موهای سالم و درخشان در چند دقیقه: همه چیز درباره درمان نانو پروتئین

نانو پروتئین، با تغذیه موها، آن‌ها را بازسازی می‌کند و ماندگاری آن بین ۳ تا ۶ ماه است. در این مقاله با سایر مزایای نانو پروتئین آشنا می‌شوید.

موهای سالم و درخشان در چند دقیقه: همه چیز درباره درمان نانو پروتئین
به گزارش فرتاک نیوز،

 

نانو پروتئین،  بهترین درمان صاف‌کننده مو است  که علاوه بر صاف کردن موهای وز، آن‌ها را تقویت می‌کند. با پروتئین نانو کراتین و اسیدهای آمینه ساخته شده است، نتایجی فوق‌العاده ارائه می‌دهد، موها را صاف و ابریشمی، ترمیم و فوق‌العاده براق می‌کند.

این درمان، نتایجی شگفت‌انگیز دارد و یکی از بهترین‌ها در جهان است، موخوره و گره‌خوردگی موها را از بین می‌برد، باعث بهبودی موها می‌شود،و اثرات رطوبت را مسدود می‌کند. خوب است بدانید که نانو پروتئین  برای همه انواع مو عالی است . فرمولاسیونی عالی دارد که برای موهای سرسخت مجعد به کار می‌رود و غنی از عناصر پاک‌کننده مغذی است. باعث احیا، آبرسانی، درخشندگی، لطافت، نرمی، استحکام و نشاط موها می‌شود.

مزایای نانو پروتئین؛ بهترین صاف کننده مو

عملکرد نانو پروتئین چگونه است؟

این درمان، پروتئین‌های هیدرولیز شده را به کوتیکول مو متصل می‌کند و از این طریق باعث سخت شدن لایه کوتیکول و ترمیم موهای شما می‌شود. اگر سوراخ‌هایی در کوتیکول مو وجود داشته باشد، این درمان این شکاف‌ها را برطرف و در اطراف ساقه مو سدی ایجاد می‌کند تا آسیب‌های بعدی را کاهش دهد. به این ترتیب، موها تقویت و ترمیم می‌شوند. 

چند وقت به چند وقت باید نانو پروتئین تراپی انجام داد؟

پاسخ این پرسش به نوع درمانی که انتخاب می‌کنید و همچنین نوع موهای شما بستگی دارد. برخی از انواع ملایم‌تر درمان نانو پروتئین را می‌توان بیشتر (مثلا هفته‌ای یک بار یا بیشتر) استفاده کرد، در حالی که درمان‌های پروتئینی شدیدتر باید کمتر مثلا هر 4 تا 6 هفته و با احتیاط بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند.

مزایای نانو پروتئین؛ بهترین صاف کننده مو

نانو پروتئین چه فوایدی دارد؟

فواید نانو پروتئین عبارتند از: 

  • صاف کردن و احیای موها:  این درمان، درخشش را به موها بازمی‌گرداند و بری استحکام و زیبایی طبیعی موها طراحی شده است. با  بازگرداندن سطح کراتین  که از موهای شما تخلیه شده، ظاهر موها را احیا و فرهای خشک و آسیب‌دیده را به موهایی زیبا و براق تبدیل می‌کند که همیشه آرزوی آن را داشتید. با نانو پروتئین، شانه زدن موها نیز آسان‌تر می‌شود. 
  • لطافت و درخشش موها:  نانو پروتئین باعث لطافت و درخشش موها می‌شود و موها را قابل کنترل‌تر می‌کند، به ویژه اگر موهای شما وز یا ضخیم باشند. اگر دائما موهای خود را با لوازمی مانند اتوی مو حالت داده باشید، متوجه می‌شوید که  با درمان نانو پروتئین، موهای شما سریع‌تر خشک می‌شوند . برخی افراد تخمین می‌زنند که این روش، زمان خشک‌شدن موها را بیش از نصف کاهش می‌دهد. همچنین موها سالم‌تر و قوی‌تر می‌شوند، چون آن‌ها را بیشتر با هوا خشک می‌کنید.

مزایای نانو پروتئین؛ بهترین صاف کننده مو

سایر مزایای نانو پروتئین

سایر مزایای نانو پروتئین عبارتند از:

  • بازسازی عمیق و ماندگار مو
  • ماندگاری نتایج بین 3 تا 6 ماه
  • آبرسانی عمیق‌تر به ساقه مو
  • ضد ریزش مو
  • درخشش و لطافت موها
  • صاف ماندن موها حتی با خشک کردن ساده 
  • باعث، سنگین و چرب شدن موها نمی‌شود 
  • محافظت در برابر رطوبت
  • سازگار با انواع مو و تمام درمان‌های شیمیایی
  • بدون خطر آسیب به مو

مزایای نانو پروتئین؛ بهترین صاف کننده مو

روش نانو پروتئین در خانه

در ادامه با انجام نانو پروتئین در خانه آشنا می‌شوید.

  • مرحله یک؛  موها را با شامپوی تمیزکننده عمیق 2 یا 3 بار بشویید  تا روغن و محصولات مو پاک شوند. سپس موها را تا ۹۰درصد خشک کنید.
  • مرحله دو؛ درمان نانو را روی رشته‌های نازک مو بمالید. از ریشه‌ها شروع کنید. مواد باید حداقل ۵ سانت از پوست سر فاصله داشته باشند. آن‌ها را با یک شانه نازک در امتداد کل موها پخش کنید و اجازه بدهید بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهایتان بماند.
  • مرحله سه؛ موها را فقط با آب شستشو دهید و از شامپو استفاده نکنید.
  • مرحله چهار؛ روی موهایتان روغن آرگان بمالید، آن‌ها را خشک کنید و خوب برس بزنید. سپس موها را به ۴ قسمت تقسیم کنید و ۷ تا ۱۰ بار تارهای بسیار نازک را اتو کنید. دمای ایده‌آل برای اتوی موهای رنگ شده و آسیب دیده، ۱۵۰ درجه سانتیگراد، برای موی بلوند، ۱۲۵ درجه سانتیگراد و برای موهای طبیعی۱۸۰ درجه سانتیگراد است.  بهتر است خانم‌های باردار از این روش در خانه استفاده نکنند  و در صورت تمایل به نانو پروتئین به آرایشگاه بروند.  

مزایای نانو پروتئین؛ بهترین صاف کننده مو

ماندگاری نانو پروتئین چقدر است؟

مدت ماندگاری نانو پروتئین  بین ۳ تا ۶ ماه  است. هر قدر مراقبت‌های بیشتری از موهای خود انجام بدهید، مدت ماندگاری این درمان بیشتر می‌شود:

  • بهتر است از تا ۲۰ روز بعد از این روش از هیچ ماده شیمیایی دیگری استفاده نکنید. به بیان ساده‌تر بعد از آن بلافاصله موها را رنگ و دکلره نکنید. 
  • همزمان از سایر روش‌ها مانند پلکس مو، نانو بوتاکس مو و کراتینه استفاده نکنید. 
  • قبل از شنا در استخر، کلاه مخصوص را روی موهایتان بکشید  تا آب و کلر موجود در آن با موهایتان در تماس نباشد. 
  • موهایتان را از اشعه مستقیم آفتاب حفظ کنید. 
  • مراقب رژیم‌های لاغری باشید.  رژیم‌های سخت به موها آسیب می‌زنند . 

مزایای نانو پروتئین؛ بهترین صاف کننده مو

خلاصه

درمان نانو پروتئین پروتئین‌های هیدرولیز شده را به کوتیکول مو متصل می‌کند و از این طریق باعث سخت شدن لایه کوتیکول و ترمیم موهای شما می‌شود. برخی از مزایای نانو پروتئین عبارتند از: پیشگیری از ریزش موها، آبرسانی به موها، درخشش و لطافت موها. پس از این درمان، مراقبت‌های لازم را انجام بدهید، تا نانوتراپی بیشتر اثر داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد