//
کدخبر: ۴۱۸۶۸۴ //

فواید خوردن منی مرد توسط زن

در کنار آن قندهای فروکتوز و گلوکز و مواد معدنی مفید پتاسیم، منیزیم، کلسیم، اسید لاکتیک و روی نیز وجود دارند.

فواید خوردن منی مرد توسط زن

در کنار آن قندهای فروکتوز و گلوکز و مواد معدنی مفید پتاسیم، منیزیم، کلسیم، اسید لاکتیک و روی نیز وجود دارند. بنابراین هیچ یک از اجزای موجود در مایع منی مضر نیستند و فقط زمانی خوردن این مایع خطرناک است که منجر به انتقال بیماری‌های مقاربتی شود.

در پاسخ به سوال آیا آب مردان برای پوست مفید است؟ تا الان تحقیقات کمی در مورد فواید سلامتی بلع مایع منی انجام شده است و بسیاری از ادعاهای تغذیه‌ای در مورد خواص خوردن آب منی نادرست هستند زیرا اصولا مقدار مایع منی در هر بار انزال آنقدر کم است که بعید به نظر می‌رسد اثرات قابل ملاحظه ‎ای در سلامتی داشته باشد.

یک مطالعه در سال ۲۰۰۲ ارتباط بین قرار گرفتن در معرض مایع منی و خلق ‎وخوی را نشان داد. زنانی‌که مستقیماً در معرض منی قرار داشتند، علائم افسردگی کمتری از خود نشان دادند. بااین‎حال، این مطالعه عوامل دیگری را که ممکن است در بهبود خلق ‎وخوی موثر باشند، از جمله خود فعالیت جنسی را در نظر نگرفت.

یک مطالعه کوچک دیگر در سال ۲۰۰۳، تماس طولانی‎ مدت با اسپرم و کاهش خطر پره اکلامپسی (افزایش فشار خون در بارداری) را مرتبط می‎داند. بااین‌حال، برای تأیید آن به تحقیقات بیشتری نیاز است.

برخی معتقدند که خوردن مایع منی می‎تواند به از بین بردن استرس کمک کند. این ادعا به‎دلیل وجود اکسی‌توسین و هورمون‎های پروژسترون است که هر دو در منی وجود دارند.

مایع منی حاوی ملاتونین، است (هورمون طبیعی که بدن شما برای تنظیم چرخه‎های خواب آن آزاد می‎کند). این مسئله ممکن است توضیح دهد که چرا برخی از افراد پس از خوردن مایع منی یا قرار گرفتن در معرض آن در حین مقاربت، احساس خستگی و خواب‌آلودگی می‎کنند. این مورد از فواید خوردن آب منی می‎تواند به رفع بی‎خوابی زن کمک کند.

در پاسخ به سوال آیا مایع منی برای پوست مفید است یا خیر؟ یا آب مردان برای پوست خوب است یا نه؟ آب منی سالم ضرری برای پوست ندارد و وجود مواد معدنی مثل روی و ویتامین C در این مایع ممکن است به بهبود سلامت پوست کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد