//
کدخبر: ۴۷۶۳۰۶ //

چند دمنوش مهم برای سرما خوردگی

با نزدیک شدن به فصل پاییز باید مراقبت کنیم تا کمتر به سرماخوردگی مبتلا شویم.

حجم ویدیو: 3.24M مدت زمان : ۰۰:۰۰:۴۶ دانلود
به گزارش فرتاک نیوز،

همه ما به دنبال درمان‌هایی خانگی برای سرماخوردگی هستیم. وقتی سرما می‌خوریم قبل از مراجعه به پزشک، با انواع دمنوش و ابمیوه طبیعی سعی می‌کنیم به بدنمان کمک کنیم تا قوای از دست رفته خود را بازیابد. از طرفی گاهی سرماخوردگی طولانی می‌شود و حتی با مصرف داروهای شیمیایی، علائم سرفه و گلودرد رفع نمی‌شود. در این مواقع هم از انواع دمنوش برای سرما خوردگی کمک می‌گیریم.

شاید شما از هم مادر و مادربزرگتان شنیده باشید که گل گاوزبان برای سرماخوردگی مفید است یا به شما طرز تهیه دمنوش عناب برای سرماخوردگی را یاد داده باشند.از قدیم انواع دمنوش برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شد. امروزه نیز طب سنتی بر این روش درمانی تکیه دارد؛ مثلا متخصصان این طب می‌گویند دمنوش گل بنفشه برای سرماخوردگی مفید است.

انتخاب بهترین دمنوش برای سرما خوردگی ساده نیست. حقیقت این است که این دمنوش‌ها به کاهش علائم کمک می‌کنند و هریک با تسکین برخی از علائم بیماری طول درمان سرماخوردگی را کاهش می‌دهند. ما در ادامه بهترین دمنوش‌ها برای سرماخوردگی را معرفی می‌کنیم و خواص هر کدام با مرور خواهیم کرد.

بهترین دمنوش برای سرما خوردگی

۱. دمنوش ریشه شیرین‌بیان؛ دمنوش تسکین سرفه ...

۲. چای سبز؛ دمنوش خانگی برای گلو درد ...

۳. چای بابونه؛ دمنوش ضدالتهاب ...

۴. دمنوش نعناع؛ دمنوش برای سرماخوردگی و آبریزش بینی ...

۵. دمنوش ریشه گل ختمی؛ تسکین‌دهنده سرفه خشک ...

۶. دمنوش آویشن؛ دمنوش برای سرفه ...

۷. چای زنجبیل؛ دمنوش برای آنفولانزا ...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۶۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد