//
کدخبر: ۴۷۹۳۲۱ //

۷ غذایی که چربی شکم را آب می‌کنند!

آب کردن چربی شکم یا در واقع خلاص شدن از شر چربی شکم فقط یک خواسته زیبایی محور نیست، بلکه برای سلامتی نیز ضرورت دارد.

7 غذایی که چربی شکم را آب می‌کنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

شکم یکی از خطرناک ترین مناطق برای ذخیره چربی است. در واقع، چربی شکم خطر مرگ زودرس را حتی برای کسانی که وزن مناسبی دارند افزایش می دهد.در صورتی که تمایل دارید هر چه سریع تر از شر چربی شکم خلاص شوید، با ما در این مقاله همراه باشید.

7 ماده غذایی موثر به شما معرفی کرده ایم که کمک تان می کند هر چه زودتر از شر این چربی های ناخوشایند خلاص شوید.

آب کردن چربی شکم با 7 ماده غذایی

استفاده از این موارد غذایی به ویژه در صورتی که رژیم دارید و تمایلی هم به استفاد از روش هایی چون لیپوساکشن ندارید می تواند کمک کننده باشد. اگر می‌خواهید لایه‌های اضافی دور کمرتان را از بین ببرید، این 7 ماده غذایی را امتحان کنید.

1. لوبیا

سینتیا ساس، متخصص تغذیه، به وبسایت Today گفت: «مصرف لوبیا می‌تواند به کاهش وزن و آب کردن چربی شکم کمک کند.» لوبیا سرشار از فیبر محلول است که التهاب را در سیستم گوارشی شما از بین می برد. داشتن التهاب مزمن می تواند وزن شما را افزایش دهد. بنابراین در صورتی که به دنبال کاهش وزن هستید گنجاندن لوبیا در برنامه غذایی می تواند یک تصمیم درست باشد.

2. گوشت گاو را با سالمون جایگزین کنید

این یک اشتباه رایج است که سعی کنید با حذف کامل چربی ها از رژیم غذایی خود، چربی را از دست بدهید. این کار نه تنها بی اثر است، بلکه یک اقدام ناسالم هم به شمار می رود. ترفند کار برای کاهش وزن و آب کردن چربی شکم دریافت چربی های مناسب است. چربی های اشباع شده، که در گوشت و لبنیات یافت می شوند، برای اهداف کاهش وزن شما مفید نیستند، اما جایگزین کردن این چربی ها با برخی از انواع چربی های غیراشباع چندگانه، مانند سالمون، انتخاب بهتری است.

ماهی سالمون لزوما باعث کاهش وزن شما نمی شود، اما طبق گفته سانفرانسیسکو گیت، تعویض گوشت معمولی خود با ماهی گامی درست در مسیر کاهش وزن است.

3. ماست

یک مطالعه نشان داد که بزرگسالان چاق که سه وعده ماست بدون چربی در روز می‌خوردند (و همچنین رژیم کم کالری داشتند) به طور قابل توجهی چربی و وزن بیشتری نسبت به آنهایی که رژیم کم کالری داشتند اما این رژیم را نداشتند از دست دادند. مطابق با وبسایت معتبر WebMD، مصرف کنندگان ماست 22 درصد بیشتر وزن و 61 درصد چربی بدن خود را بیشتر از سایرین در گروه تحقیقاتی از دست دادند.

4. فلفل دلمه ای قرمز

آیا می دانستید یک فنجان فلفل دلمه ای سه برابر مقدار توصیه شده برای مصرف روزانه ویتامین C به بدن تان می دهد؟ خبر خوب این است که ویتامین C موجود در مرکبات برای مبارزه با چربی شکم فوق العاده است.

5. کلم بروکلی

مانند فلفل دلمه ای، کلم بروکلی سرشار از ویتامین C است. آن را با مقداری هوموس همراه کنید تا یک وعده غذایی مقوی دریافت کنید، کالری کمی بگیرید و فرایند چربی سوزی بدن تان تسریع شد.  این ماده خوراکی برای آب کردن شکم فوق العاده است به ویژه اگر در سالادها از آن استفاده کنید.

6. ادامامه یا سویای سبز

ادامامه سرشار از فیبر و مواد مغذی است و به عنوان یک افزودنی عالی برای هر وعده غذایی عمل می کند زیرا به شما کمک می کند برای مدت طولانی احساس سیری کنید. سویای سبز همچنین یک غذای کم کالری به شمار می رود.

7. سرکه رقیق شده

سرکه سیب سالهاست که به عنوان یک غذای مد روز برای سلامتی است، اما آیا آنقدر که ادعا می شود عالی است؟ به گفته کارول جانستون، پروفسور تغذیه و ارتقای سلامت در دانشگاه ایالتی آریزونا، این احتمال بسیار زیاد است.

جانستون می گوید: شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه اسید استیک موجود در سرکه ممکن است متابولیسم چربی را تغییر دهد. جانستون همچنین گفت که باید مطالعات بیشتری در این زمینه انجام شود، اما تحقیقات او نشان می دهد که احتمالاً درست است که سرکه می تواند به افزایش متابولیسم کمک کند. البته او هشدار می دهد که سرکه را نباید بدون رقیق کردن مصرف کرد.

نوشیدن مستقیم سرکه سیب با آسیب زدن به مری و گلو و همچنین فرسایش دندان مرتبط است. او توصیه می کند دو قاشق غذاخوری سرکه سیب با 8 اونس آب رقیق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد