//
کدخبر: ۴۲۶۲۱۷ //

دلیل تمام شدن برخی رابطه‌ها چیست؟کجای کار عاشق و معشوق اشتباه است؟

چرا بعضی از روابط دوستی به ازدواج ختم نمی‌شوند؟

دلیل تمام شدن برخی رابطه‌ها چیست؟کجای کار عاشق و معشوق اشتباه است؟

به دلیل اینکه گاهی روابط عاطفی پیش از ازدواج خیلی جدی گرفته نمیشه، اغلب افراد براساس احساسات سطحی، یه نفر رو انتخاب میکنن و باهاش وارد رابطه میشن و در نظر نمی‌گیرن که انتخاب‌شون درسته یا نه. بعد که میخوان ازدواج کنن و شروع به بررسی کردن طرف مقابل‌شون میکنن، متوجه میشن که انتخاب‌‌شون اشتباه بوده و باهاش ازدواج نمیکنن.

  • بیشتر بخوانید:

رابطه همسرم با همکارانش شک برانگیز است/ ذهنم کلا درگیر شده و فکر میکنم بهم خیانت میکند و...

 

مخالفت خانواده‌ها

اغلب افرادی که وارد رابطه میشن، از همون ماه‌ها یا سال اول، به خانواده‌ها همدیگه رو معرفی نمیکنن چون هنوز معلوم نیست که چی برای رابطه‌شون پیش خواهد آمد. بعد که به مرحله ازدواج میرسن و تازه بعد از مدت زیادی رابطه عاشقانه و خوب، همدیگه رو به خانواده‌ها معرفی میکنن، اگه خانواده‌ها مخالفت کنن، احتمالا رابطه‌شون خراب میشه و نمیتونن با هم ازدواج کنن.

از ابتدا، قصدش ازدواج نبوده

برخی از مردان و زنان با قصد ازدواج وارد رابطه نمیشن و اغلب از همون اول با رفتار و یا حرف هاشون میگن که قصد ازدواج ندارن. در این صورت اگه طرف مقابل‌شون به امید تغییر دادن نظر این افراد، رابطه رو ادامه بده، مشخصه که به ازدواج ختم نمیشه چون ازدواج یه تصمیم و انتخاب دو طرفه هست و فقط خواست و تلاش‌های یه طرف رابطه، نتیجه نمیده.

مهیا نبودن شرایط ازدواج

بعضی از افراد هستن که مدت طولانی با هم در رابطه بودن و همدیگه رو دوست دارن اما چون مرد شرایط ازدواج کردن رو نداره مثلا نمیتونه خونه اجاره کنه یا بخره، شغل نداره و یا سربازی نرفته، نمیتونه با شخص موردعلاقه‌اش ازدواج کنه.

  • بیشتر بخوانید:

فواید و معایب بوسیدن همسر مقابل فرزند

 

دلیل تمام شدن برخی رابطه‌ها چیست

مشکلات حل نشده که باعث سردی طرفین رابطه میشه

 برخی از افراد که مدت طولانی مثلا چندین سال با هم در رابطه هستن و مشکلاتی با هم داشتن که به دلیل نداشتن مهارت حل مسئله، نتونستن این مشکلات رو حل و مدیریت کنن، به مرور زمان از همدیگه سرد میشن و باعث میشه که مرد و یا هر دوشون از ازدواج کردن با همدیگه پشیمون بشن.

تفاوت‌های فرهنگی روی مسائل جنسی

برای برخی از مردان موضوع بکارت خیلی مهمه و هر فردی یه سری عقایدی داره که ممکنه برای برخی درست و برای برخی غلط به نظر برسه. اگه این مرد با دوست دخترش رابطه جنسی برقرار کرده باشه یا دوست دخترش قبلا با فرد دیگه‌ای رابطه جنسی داشته باشه، مردی که براش موضوع باکرگی دختر مهمه، از ازدواج با دوست دخترش پشیمون میشه و صرف نظر میکنه.

گاهی بهم خوردن رابطه منطقی هست

یه سری از افراد در طول رابطه که قراره همدیگه رو بشناسن، متوجه میشن که به هم نمیخورن و با هم تفاهم ندارن. بنابراین رابطه به دلایل منطقی بهم میخوره.

پیشبینی نکردن مشکلات ازدواج

افرادی که مهارت و بلوغ لازم برای ازدواج رو ندارن، وقتی رابطه رسمی میشه و تازه متوجه مسئولیت‌ها و سختی‌های ازدواج میشن، خودشون رو کنار میکشن و تسلیم میشن و از ازدواج کردن پشیمون میشن.

چطور رابطه سالم و موفق داشته باشم؟

برای داشتن رابطه سالم و موفق، ابتدا باید شریک زندگی مناسب رو پیدا کرد و همچنین باید در کنارش، یه سری مهارت‌هایی رو کسب کرد، مثل مهارت حل مسئله، مهارت گفتگوی سازنده و… اگه شما هم میخواین رابطه سالم و موفق داشته باشین یا در رابطه هستین و میخواین مهارت‌های ضروری رو یاد بگیرین، میتونین در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنین.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد