//
کدخبر: ۴۵۹۲۱۷ //

تبریز سیاه‌پوش شد

به دنبال شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه در سانحه هوایی، شهرهای آذربایجان‌شرقی به ویژه تبریز سیاه‌پوش شد.

تبریز سیاه‌پوش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مردم شهرهای استان با تجمع خودجوش و برگزاری هیات های عزاداری به ویژه در مقابل بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استانداری در سوگ این شهدا عزاداری و مداحان نوحه سرایی کردند.

از اولین ساعات انتشار خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم، مالک رحمتی و همراهان آنان در سانحه هوایی در منطقه ورزقان، شهرهای آذربایجان شرقی به ویژه تبریز رنگ و بوی عزا و ماتم گرفت و معابر عمومی و خیابان‌ها با پرچم های سیاه آذین بندی شدند.

 

تبریز سیاه‌پوش شد

در زمان کنونی بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری، شهرهای استان به ویژه تبریز رنگ ماتم به خود گرفته و مردم ولایتمدار این شهرها در عزای این شهدا سوگواری می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌ جمهور بودند که روز گذشته بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

هواپیمای حامل این شهدا عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت آنان از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان