//
کدخبر: ۴۶۴۶۷۵ //
انتخابات ریاست جمهوری1403

آغاز زندگی مشترک از پای صندوق اخذ رای/ عروس و داماد بیرجندی رای خود را به صندوق انداختند

عروس و داماد بیرجندی با حضور در پای صندوق رای زندگی خود را اینگونه آغاز کردند تا با رایشان در سرنوشت کشور سهم باشند

 آغاز زندگی مشترک از پای صندوق اخذ رای/ عروس و داماد بیرجندی رای خود را به صندوق انداختند
به گزارش فرتاک نیوز،

 از همان ساعات اولیه صبح امروز هشتم تیر ماه مردم بیرجند در قالب  اقشار و سنین مختلف در صف های رای حضور یافته اند تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

عروس و‌داماد جوان بیرجندی هم در روز عروسی خود با حضور درشعبه  اخذ رای مدرسه امام علی(ع) در امیراباد بیرجند، رای خود را به صندوق انداختند.

این زوج جوان در آغاز زندگی مشترک خود با حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در تعیین سرنوشت کشور نیز مشارکت کردند.

عروس و داماد بیرجندی انگیزه خود از این اقدام را ادای تکلیف و بهره مندی از حق مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور اعلام و از دیگر قشرهای مردم نیز برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

این زوج  حضور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به تکلیف شرعی و سیاسی خود عمل کرده و زندگی مشترک خود را با شرکت در انتخابات آغاز کردند..

امکان اخذ رای افراد دارای شرایط خاص در بیرجند فراهم است. افراد معلول یا دارای شرایط خاص در شهرستان بیرجند می‌توانند در همان محل سکونت، رأی خود را به صندوق بیندازند.

همچنین بنا به اعلام ستاد انتخابات استان، شهروندانی که به دلیل شرایط سخت جسمی یا بیماری، کهولت سن یا معلولیت، امکان حضور در شعب اخذ رأی را ندارند می‌توانند با شماره‌های 32214001 و 32214002 تماس بگیرند تا صندوق اخذ رأی به محل مورد نظر ارسال شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان