//
کدخبر: ۴۷۲۸۲۹ //

کدام دارایی‌های جنیفر لوپز و بن‌ افلک تقسیم می‌شود

جنیفر و بن افلک قرارداد پیش از ازدواج را امضا نکرده‌اند و اکنون بخشی از دارایی‌های آن‌ها در خطر از دست رفتن است

کدام دارایی‌های جنیفر لوپز و بن‌ افلک تقسیم می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

جنیفر لوپز پس از دو سال ازدواج پر فرازونشیب با  بن افلک  بالاخره درخواست طلاق داد. 

طرفداران این زوج از ماه‌ها قبل با داغ شدن شایعه جدایی آن‌ها، طلاقشان را پیش‌بینی کرده بودند اما هیچ‌کس حدس نمی‌زد که این زوج وقتی سال ۲۰۲۲ تصمیم به ازدواج گرفتند، قرارداد پیش از ازدواج را امضا نکرده باشند.

به گزارش تی‌ام‌زد (TMZ)، لوپز ۵۵ ساله روز سه‌شنبه، هم‌زمان با دومین سالگرد ازدواجشان، درخواست طلاقش را در لس‌آنجلس ثبت کرد. البته او اشاره نکرد که آیا قرارداد پیش از ازدواجی وجود دارد یا خیر اما منابع نزدیک به این زوج فاش کردند که آن‌ها چنین قراردادی امضا نکرده‌اند.

اگر این خبر درست باشد، ازدواج کوتاه‌مدت آن‌ها می‌تواند پرهزینه‌ترین اشتباه زندگی‌شان باشد.

بدون تنظیم قرارداد پیش از ازدواج، تمام درآمدها، سودها و دارایی‌های آن‌ها که در طول ازدواج به دست آمده، دارایی مشترک محسوب می‌شود و لوپز و افلک ۵۲ ساله هم از زمانی که ازدواج کردند، حسابی پرکار بوده‌اند.

به گزارش نیویورک پست، افلک در این مدت در فیلم‌هایی مانند «هوا» (Air) و «هیپنوتیک» (Hypnotic) بازی کرده، تهیه‌کنندگی «محرکان» (The Instigators) را برعهده داشته، فیلمبرداری «حسابدار ۲» (The Accountant 2) را به پایان رسانده و با درآمدی حدود ۳۸ میلیون دلار، در فهرست پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۲۳ فوربس قرار گرفته است. فیلم «هوا» به‌تنهایی ۹۰ میلیون دلار در گیشه سود کرد.

لوپز هم در این مدت پرکار بود. در طول ازدواج آن‌ها، او در فیلم‌های «عروسی مسلح» (Shotgun Wedding)، «مادر» (The Mothe)، «این منم... اکنون» (This Is Me … Now) و «اطلس» (Atlas) بازی کرد. دارایی خالص او در سال ۲۰۲۴ بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در این میان، عمارت ۶۰ میلیون دلاری را که لوپز و افلک سال ۲۰۲۳ به‌عنوان خانه مشترکشان خریداری کردند، هم نباید فراموش نکنیم. این ملک ۱۲ اتاق خوابه با ۲۴ سرویس حمام و دستشویی که قرار بود خانه همیشگی آن‌ها باشد، تابستان ۲۰۲۴ برای فروش گذاشته شد.

شایعه جدایی این زوج در ماه مه و زمانی آغاز شد که بن افلک خانه را ترک و به یک ملک اجاره‌ای نقل مکان کرد. او از آن زمان تاکنون یک آپارتمان مجردی ۲۰.۵ میلیون دلاری خریده، در حالی‌ که لوپز نیز به‌تنهایی به دنبال یافتن خانه مناسب است.

آن‌ها در روزهای مهم زندگی‌شان بدون یکدیگر دیده شدند؛ از جمله تولد ۵۵ سالگی لوپز و دومین سالگرد ازدواجشان. با این‌ حال لوپز به‌تازگی در خانه اجاره‌ای افلک و در جشن تولد ۵۲ سالگی‌ او که هفته گذشته بود، دیده شد. البته این دیدار زیاد طول نکشید و جنیفر خیلی زود از بن جدا شد و مستقیم به کنسرت برونو مارس رفت؛ جایی که تمام شب بدون افلک رقصید و بعد در دومین سالگرد ازدواجشان که در جورجیا برگزار شد، درخواست طلاق داد.

لوپز تاریخ جدایی را ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ ذکر کرده، یعنی آن‌ها نزدیک به چهار ماه است که دیگر با هم نیستند.

اینکه لوپز و افلک قرارداد پیش از ازدواج امضا نکرده‌اند، بسیار عجیب است؛ به‌خصوص که هر دو پیش‌تر تجربه طلاق داشته‌اند.

با جدایی از افلک، این چهارمین ازدواج جنیفر است که به طلاق منتهی می‌شود. او از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با اوجانی نوآ، بازیگر، ازدواج کرد. سال ۲۰۰۲ هم با رقصنده گروهش، کریس جاد، ازدواج کرده بود که سال بعد از آن طلاق گرفت. شوهر سوم لوپز، مارک آنتونی، خواننده، بود که حاصل این ازدواج دوقلوهای ۱۶ ساله به نام‌های ام و مکس‌اند. آن‌ها سال ۲۰۱۴ پس از ۱۰ سال زندگی مشترک، طلاق گرفتند.

افلک نیز از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود. آن‌ها سه فرزند دارند: ویولت ۱۸ ساله، سرافینا ۱۵ ساله و ساموئل ۱۲ ساله.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد