//
کدخبر: ۴۷۲۰۸۸ //

استایل خفن و متفاوت فرشته حسینی! / از کژوال تا رسمی + تصاویر

فرشته حسینی، بازیگر جوان و خوش‌پوش کشورمان، با ظرافت و دقت در انتخاب استایل خود، به یکی از آیکون‌های مد تبدیل شده است. او با انتخاب‌های جسورانه و در عین حال شیک خود، الهام‌بخش بسیاری از جوانان است و به طور قابل توجهی بر ترجیحات مدی جامعه تأثیر گذاشته است.

استایل خفن و متفاوت فرشته حسینی! / از کژوال تا رسمی + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

به خوبی می دانید که پارامترهای زیادی در نحوه لباس پوشیدن افراد یک جامعه تاثیر می گذارد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در این زمینه، استایل بازیگران و سلبریتی ها است.

معمولا قشر جوان و نوجوان یک جامعه سعی می کنند با الگوبرداری از تیپ و ظاهر بازیگر مورد علاقه خود، استایلشان را طراحی کنند. استایل هر فرد بسته به سلیقه او می تواند متفاوت باشد. اما از افراد معروف توقع می رود تا در انتخاب لباس و استایل خود نهایت دقت و خوش سلیقگی را به خرج دهند.

یکی از بازیگران جوان و معروف کشور ما که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده، فرشته حسینی است. این بازیگر زیبا و خوش استایل تا به امروز توانسته است برای استایل خود نمره خوبی را از سمت مردم و طراحان لباس دریافت کند.

آیتم ها و استایل های مورد علاقه این بازیگر خوش سلیقه

معروفیت فرشته حسینی در طی سال های اخیر به یکباره افزایش پیدا کرد. به همین دلیل نحوه لباس پوشیدن او به شدت زیر ذره بین رسانه ها است. در نتیجه امروز و در اینجا قصد داریم در مورد معروف ترین استایل های این بازیگر بیشتر صحبت کنیم.

علاقه زیاد فرشته حسینی به کت های بلند

یکی از آیتم های مورد علاقه فرشته حسینی که می توانید آن را در اکثر استایل های پاییزه او پیدا کنید، کت بلند است. کت بلند می تواند افراد را قد بلندتر و لاغرتر از همیشه جلوه بدهد. در نتیجه اگر جزو افراد توپر هستید حتما استفاده از این کت بلند را در دستور کار خود قرار دهید. معمولا برای دوخت این آیتم جذاب یقه انگلیسی کاربرد زیادی دارد. از این کت های بلند برای استایل های رسمی، کژوال و کلاسیک بیشتر از سایر استایل ها استفاده می شود. برای استایل های کلاسیک و رسمی بهتر است به سراغ شلوارهای پارچه ای نیم بگ یا مام استایل بروید. شلوار بگ به علت گشادی زیادی که دارد، ممکن است استایل شما را بهم ریخته و نامرتب جلوه بدهد. در استایل های کژوال بهترین گزینه شلوار جین است. شلوار جین یک حالت خودمانی را در استایل شما ایجاد می کند.

stN8VZCIWfaC

فرشته حسینی نیز از این آیتم جذاب در استایل رسمی خود در جشنواره فجر استفاده کرده است. طراح لباس او ترجیح داده در زمینه این کت از پارچه کرپ کنزو استفاده کند. آهار بالای پارچه کرپ کنزو توانسته است به زیبایی هرچه تمام تر ظاهر این کت را نشان دهد. همانطور که می بینید به علت جو رسمی این مراسم، هیچ اکسسوری در این کت استفاده نشده است. از دیگر نکات مثبت این استایل می توان به شلوار نیم بگ فاق بلند و کمربند نازک آن اشاره کرد. در کنار این عکس استایل دیگری از فرشته حسینی می بینید که کامل با استایل قبلی متفاوت است. پارچه به کار رفته در این کت بلند از جنس پارچه فوتر نازک بوده و برای روزهای خنک پاییز یک گزینه عالی محسوب می شود. این استایل کژوال بوده و در کنار کت بلند از شلوار پارچه ای و نیم بوت استفاده شده است.

استایل کژوال فرشته حسینی

بدون فوت وقت به سراغ استایل بعدی فرشته حسینی می رویم. یکی دیگر از استایل های مورد علاقه فرشته حسینی، استایل کژوال است. استایل کژوال چندین پارامتر مهم دارد که در تمامی استایل های کژوال می توانید آن ها را پیدا کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این استایل سادگی آیتم ها و مینیمال بودن آن ها است. به بیان دیگر در استایل کژوال آیتم های مجلل و پرزرق و برق جایگاهی ندارند. از دیگر ویژگی هایی که باید در ساخت استایل کژوال به آن دقت داشته باشید، راحتی آیتم ها است. به همین دلیل بهتر است از شومیز، مانتو و شلوارهای اورسایز در این استایل غافل نشوید. فرشته حسینی نیز در تمامی استایل های کژوال خود این فاکتورها را رعایت می کند.

VfUPBEXc9uiG

فرشته حسینی در مراسم های مهم و جشنوارهای زیادی از این استایل استفاده کرده است. این موضوع نشان می دهد که این بازیگر جذاب به آیتم ها و استایل های راحت علاقه زیادی دارد. شومیز یکی از پایه ثابت های استایل فرشته حسینی محسوب می شود. در عکس سمت راست از پارچه لینن ساده و در استایل سمت چپ از پارچه لینن طرحدار استفاده شده است. برای قسمت شلوار از دو پارچه آهاردار لینن و کرپ باربی استفاده شده است. این دو پارچه نه آنقدر خشک هستند که باعث معذب شدن شما شوند و نه آنقدر ریزش دارد که نتوانند ظاهر شلوار شما را به خوبی نشان دهند. پارچه کرپ باربی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار محسوب می شود. از پارچه لینن نیز برای دوخت شلوارهای تابستانی به فراوانی استفاده می شود.

استایل جذاب فرشته حسینی در جشنواره فجر

به طور کلی استایل فرشته حسینی در جشنواره های داخلی به شدت زیر ذره بین رسانه ها است. این موضوع در چهلمین جشنواره فیلم فجر چندین برابر شد. این بازیگر خوش پوش در چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق شد دیپلم بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. به همین دلیل به یکباره عکس های استایل این بازیگر در صفحات مجازی و رسانه ها به شدت دست به دست شد. او در این مراسم از یک استایل متفاوت و خاص استفاده کرد و موفق شد توجه و تحسین مخاطبان خود را به دست بیاورد. در این استایل از یک کت پرزرق و برق و یک شلوار دم پا گشاد طرحدار استفاده شده است. آستین های دو تکه این کت از جمله نقاط قوت آن محسوب می شود.

NuYfgzxNA5Ok

انتخاب پارچه مناسب و درست برای این استایل از دیگر ویژگی های مثبت این استایل محسوب می شود. در زمینه این کت به عنوان پارچه اصلی از پارچه مخمل سوزندوزی استفاده شده است. پارچه مخمل سوزندوزی یکی از مجلل ترین و شیک ترین پارچه های زمستانی به حساب می آید. این پارچه در سال 2024 نه تنها در ایران که در سراسر جهان توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. برای قسمت خرجکار این کت از پارچه مخمل ساده استفاده شده است. این دو پارچه ایستایی مشابهی داشته و به راحتی با یکدیگر ترکیب می شوند.

استایل مجلل فرشته حسینی در جشنواره کن

استایل فرشته حسینی نه تنها در جشنواره های داخلی که حتی در جشنواره های خارجی نیز معمولا سر و صدای زیادی به پا کرده و بحث برانگیز است. یکی از جنجالی ترین استایل های فرشته حسینی به جشنواره کن سال 2022 مربوط می شود. در این مراسم فرشته حسینی و نوید محمدزاده در کنار هم بر روی فرش قرمز حضور پیدا کردند. در این استایل از یک اورال زیبا استفاده شده است. برشی که در قسمت زانوها ایجاد شده جذابیت و زیبایی این اورال را چندین برابر کرده است.

Q4JB4kpnq8e6

چیزی که در این استایل بیشتر از سایرین توجه مخاطبان را به سمت خود جلب می کند، پارچه آن است. پارچه به کار رفته در استایل فرشته حسینی در جشنواره کن یک پارچه ساده و معمولی نبود. طراح لباس این بازیگر توانمند تصمیم گرفته بود تا در استایل فرشته حسینی از پارچه مجلسی کار شده استفاده کند. همانطور که می بینید پارچه مجلسی کار شده نیاز به آسترکشی دارد. در لباس خانم حسینی نیز از آستری مشکی استفاده شده است. همانطور که می دانید پارچه مجلسی کار شده آهار چندان زیادی ندارد. استفاده از آستری آهار این پارچه را چندین برابر می کند. کمک گرفتن از همین پارچه برای قسمت دستمال سر زیبایی این استایل را دو چندان کرده است.

جشنواره ونیز و استایل جنجالی فرشته حسینی

جشنواره ونیز و استایل بازیگران ایرانی در آن حواشی زیادی را به دنبال داشت. فرشته حسینی نیز از این قاعده مستثنی نبود و در این مراسم با پوشش و استایلی کاملا متفاوت حظور پیدا کرد. استایل مونوکروم به خودی خود طرفداران زیادی دارد. اما معمولا سلبریتی ها ترجیح می دهند از رنگ های جیغ و شاد استفاده کرده تا با این کار توجه مخاطبان خود را جلب کنند. فرشته حسینی اما در این جشنواره به طور متفاوتی اقدام کرده است. او به جای استفاده از رنگ های روشن و جیغ از رنگ مشکی بهره برد و یک استایل کژوال و ساده را برای خود رقم زد.

VNC18Sg2jhTd

به عنوان نکته مثبت در این پیراهن می توان به پارچه باکیفیت آن اشاره کرد. در پیراهن این بازیگر زیبا از پارچه کرپ استفاده شده است. پارچه کرپ به کار رفته در این لباس آهاردار و شیک مناسب برای استایل های روزمره و مجلسی است. با توجه به ایستایی و ظاهر متفاوت این مدل از کرپ، به نظر می رسد پارچه مورد نظر کرپ لنوین باشد. این پارچه دوام بالایی داشته و در طول زمان دچار خرابی نخواهد شد. به همین دلیل طراح لباس به خود این جسارت را داده است تا در این پیراهن از دامن دنباله دار استفاده کند. این پارچه در اثر اصطکاک با زمین دچار پرزدهی و پارگی نمی شود.

جشنواره مراکش و حواشی آن

به عنوان آخرین استایل فرشته حسینی لازم است به استایل های این بانوی زیبا در جشنواره مراکش اشاره کنیم. در روزهای پرحاشیه جشنواره مراکش فرشته حسینی موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند. او در شب های جشنواره مراکش استایل های متفاوتی داشت که در اینجا قصد داریم آن ها را بررسی کنیم. یکی از جذاب ترین استایل های فرشته حسینی در این مراسم استایل مونوکروم او با رنگ قرمز است. استایل مونوکروم به استایل هایی گفته می شود که در آن از یک رنگ مشخص با طیف های متفاوت استفاده می شود. در این استایل نیز از پیراهنی بلند و ماکسی در کنار دستمال سر و کفش قرمز استفاده شده است. این پیراهن حالت ریزش دار و لختی دارد. به همین دلیل می توان به این نتیجه رسید که در این پیراهن از پارچه کرپ استفاده شده است.

wTMzXy9UaUlu

دیگر استایل فرشته حسینی که در این جشنواره توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند، پیراهن طلایی رنگ او است. این پیراهن با آیتم قبلی کاملا متفاوت است. در اینجا با یک اثر هنری درخشان و پرزرق و برق روبرو هستید. هر چقدر استایل قبلی ساده و مینیمال بود، این پیراهن مجلل و لوکس طراحی شده است. در بالا تنه این پیراهن از پارچه گیپور و در پایین تنه آن پارچه ساتن آمریکایی چشم نوازی می کنند. به خوبی می دانید که آهار پارچه گیپور و پارچه ساتن آمریکایی کاملا متفاوت است. اما طراح لباس با به کارگیری آستری در قسمت بالا تنه توانسته است این دو پارچه را از نظر ایستایی به یکدیگر نزدیک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد