//
کدخبر: ۴۸۱۸۳۰ //
بیوگرافی پیتسو موسیمانه

حقایق جالب از پیتسو موسیمانه، سرمربی استقلال / از بیوگرافی تا تصاویر همسر و فرزندان

بیوگرافی پیتسو موسیمانه از مربیان برجسته فوتبال آفریقا که به عنوان سرمربی تیم‌های مختلف فعالیت درخشانی داشته و حالا در استقلال تهران حضور خواهد داشت.

حقایق جالب از پیتسو موسیمانه، سرمربی استقلال / از بیوگرافی تا تصاویر همسر و فرزندان
به گزارش فرتاک نیوز،

پیتسو موسیمانه با نام کامل پیتسو جان همیلتون موسیمان در تاریخ26 ژوئیه 1964 در کاگیسو به دنیا آمد. درباره والدین و دیگر اعضای خانواده اش اطلاعات خاصی منتشر نشده است اما همسر و فرزندانش شناخته شده هستند. زمینه فعالیت او فوتبال و مربیگری است و کارنامه نسبتا خوبی در این مسیر داشته.

جوانی پیتسو موسیمانه

همسر و فرزندان پیتسو موسیمانه

موسیمانه 30 سال پیش با مویرا تلهاگاله مسیمانه ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک دختر بنام Lelentle و دو پسر بنام های Kopano و Realegile Mosimane است.

خانواده پیتسو موسیمانه

شروع فوتبال پیتسو موسیمانه

دوران حرفه ای فوتبال موسیمانه قبل از پیوستن به ماملودی سانداونز و سپس اورلاندو پایرتس در جومو کازموس آغاز شد. مدتی بعد به دنبال چالش های جدید، او به یونان نقل مکان کرد، جایی که شش فصل را با یونیکوس گذراند.

موسیمان مهارت های مربیگری خود را در باشگاه سابقش، اف سی ریتا برلار، ارتقا داد، جایی که او قبل از بازگشت به آفریقای جنوبی برای مربیگری در توسعه سانداونز، تیم های نوجوانان را مدیریت کرد.

او موفقیت خود را در سوپراسپورت یونایتد به دست آورد، جایی که او قهرمان SAA Supa8 و Absa Cup شد. او سپس به عنوان دستیار کارلوس آلبرتو پاریرا در بافانا بافانا خدمت کرد.

فوتبال پیتسو موسیمانه

موسیمان در جام جهانی فوتبال 2010 بخشی از کادر فنی آفریقای جنوبی بود، جایی که این تیم در مرحله گروهی حذف شد. پس از انتصاب او به عنوان سرمربی بافانا بافانا، مدت کوتاهی او در این سمت بود و در 16 مسابقه شش برد، هفت تساوی و سه باخت به دست آورد.

با این وجود، توانایی‌های واقعی او در ماملودی سانداونز کاملاً تحقق یافت، جایی که او باشگاه را به یک نیروی مسلط در فوتبال آفریقا تبدیل کرد. پس از جدایی از ساندانز موفقیت او با الاهلی مصر و الاهلی عربستان سعودی، الوحده امارات، ابها عربستان و استقلال تهران ادامه یافت.

افتخارات پیتسو موسیمانه

کلکسیون قابل توجه جوایز و افتخارات موسیمه گواهی بر درخشش اوست:

سه قهرمانی لیگ قهرمانان CAF

سه سوپرکاپ CAF

قهرمانی لیگ برتر مصر

عنوان قهرمانی لیگ Yelo عربستان سعودی

چهار عنوان قهرمانی لیگ آفریقای جنوبی

دو جام Nedbank

دو جام تلکام ناک اوت

دهمین سرمربی برتر جهان در سال 2016

جوایز پیتسو موسیمانه

گفتنی است موسیمان یکی از با افتخارترین مربیان در تمام فوتبال آفریقای جنوبی است که چندین جام بزرگ را با سوپراسپورت یونایتد بین سال‌های 2001 تا 2007 و ماملودی سانداونز بین سال‌های 2012 تا 2020 به دست آورده است.

سیستم بازی پیتسو موسیمانه

پس از انتصاب این سرمربی آفریقای استقلال، سیستم پیتسو موسیمانه بود که برای هواداران این تیم سوال شد. طبق اطلاعات ثبت شده در بیوگرافی سرمربی خارجی استقلال، سیستم محبوب موسیمانه 2-4-4 بوده و احتمالا پیتسو موسیمانه سبک بازی همیشگی اش را برای آبی پوشان پایتخت درنظر خواهد داشت.

کارنامه پیتسو موسیمانه

سوپراسپورت یونایتد از سال 2001 تا 2007

سرمربی موقت تیم ملی آفریقای جنوبی در سال 2007

ماملودی سانداونز از سال 2012 تا 202

الاهلی مصر از سال 2020 تا 2022

الاهلی عربستان از سال 2022 تا 2023

الوحده امارات 2023

ابها عربستان 2024

استقلال تهران 27 مهرماه 1403

پیتسو موسیمانه عکس

عکسهای پیتسو موسیمانه

پیتسو موسیمانه و دخترش

عکس پیتسو موسیمانه و دخترش

همسر و پسر پیتسو موسیمانه

همسر و پسر پیتسو موسیمانه

پیتسو موسیمانه و همسرش

پیتسو موسیمانه و همسرش

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۱۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد