//
کدخبر: ۴۷۴۵۰۲ //

با اعلام همسر؛ اینیستا از فوتبال خسته شده است

طبق گفته همسر آندرس اینیستا،‌ ستاره سابق بارسلونا ممکن است به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند‌.

با اعلام همسر؛ اینیستا از فوتبال خسته شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

در بین بازیکنان آزاد مطرح دنیای فوتبال، چندان حرفی از آندرس اینیستا ستاره سال‌های نه چندان دور بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به میان نیامده است. هافبک ۴۰ ساله‌ای که آخرین تیمش،‌ الامارات بود که به تجربه بسیار تلخی برای او تبدیل شد چرا که این تیم قدیمی فوتبال امارات در پایان فصل به دسته پایین‌تر سقوط کرد. علی‌رغم آن که آندرس اینیستا را به عنوان کاپیتان و والتر زنگای ایتالیایی را به عنوان سرمربی خود می‌دید.

در همین خصوص آنا اورتیز همسر اینیستا گفت : "پیشنهادات مختلفی در چند ماه اخیر به دست او رسیده است اما یکی از گزینه‌های جدی ما، بازنشستگی اینیستا می‌باشد که این روزها جدی‌تر از قبل به آن فکر می‌کنیم.

آندرس هنوز هم از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد اما به نوعی باید اعتراف کنم که خودش نیز دیگر از حضور در مستطیل سبز خسته شده است. راستش را بخواهید اینیستا این روزها بیشتر از قبل به حضور در کلاس‌های مربیگری هم فکر می‌کند و یکی از رویاهایش،‌ نشستن روی نیمکت تیم محبوبش یعنی‌ بارسلونا است."

جالب آنکه اینیستا و خانواده‌اش هنوز در دبی سکونت دارند و او همچنان تمرینات انفرادی‌اش را در امارات دنبال می‌کند.

اینیستا فوتبالش را از لاماسیا آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲‌ به تیم اصلی بارسلونا اضافه شد. او شانزده سال باشکوه را با پیراهن آبی اناری‌ها پشت سر گذاشت و در ۴۴۲‌ بازی لالیگایی، ۳۵ گل به ثمر رساند و سپس‌ در سال ۲۰۱۸ در انتقالی عجیب‌ راهی ویسل کوبه ژاپن شد. او با تیم ژاپنی نیز روزگار نسبتا خوشی را گذراند و در ۱۱۴ بازی، ۲۱ گل زد. ستاره تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰، ۱۳۱ بار با پیراهن ماتادورها در میادین مختلف ملی به میدان رفت و ۱۱ گل به ثمر‌ رساند. قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ و رقابت‌های یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ از جمله افتخارات بین‌المللی او با اسپانیا به حساب می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد