//
کدخبر: ۳۷۴۰۲۰ //

قابل توجه خانم های شیک پوش‌‌‌؛ جدیدترین مدل های مانتو پاییزی رو بیا نشونت بدم

با خنک شدن هوا و شروع فصل پاییز همه به فکر بیرون آوردن لباس‌های پاییزی خود از چمدان‌ها می‌افتند، تا ضمن در امان ماندن از سرما استایلی شیک و پاییزی برای خود رقم بزنند.

قابل توجه خانم های شیک پوش‌‌‌؛ جدیدترین مدل های مانتو پاییزی رو بیا نشونت بدم
به گزارش فرتاک نیوز،

پاییز یکی از زیباترین فصل‌هاست و با انتخاب لباس‌های پاییزه مناسب می‌توان از این فصل زیبا و هوای نسبتا سرد و دلچسب آن لذت برد و خاطراتی شیرین ایجاد نمود.

یکی از لباس‌هایی که بانوان برای تکمیل استایل پاییزه خود به آن نیاز دارند، مانتو پاییزه است. هر ساله مدل مانتوهای جدیدی در فصل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

ترندترین مانتوهای پاییزه 1401

فصل پاییز نیز همانند سایر فصل‌های سال دارای لباس‌های خاص خود می‌باشد. این فصل با توجه به آب و هوای سردی که دارد معمولا برای دوخت لباس‌های مناسب آن از پارچه‌های ضخیم و رنگ‌های گرم استفاده می‌کنند که موجب می‌شوند جذابیت و زیبایی‌های آن دو چندان شود. از ترندترین مانتوهای پاییزه امسال می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

مانتوهای کوتاه و شیک

از جدیدترین مدل مانتوهای پاییزه می‌2توان به مانتوهای کوتاه اشاره نمود. این مانتوها در میان جوانان طرفداران زیادی دارد و خیلی ترند شده است. طراحی و دوخت این مانتوها به گونه‌ای انجام شده که حالت دخترانه و کوتاه دارند، ازاین‌رو خیلی جوان پسند هستند و موجب می‌شوند که فرد کم سن و سال‌تر به نظر برسد.

برای ست کردن این مانتوها می‌توان از شلوار بگی و شلوار مام استایل استفاده نمود و استایلی زیبا به وجود آورد. البته می‌توانید با توجه به مدل مانتو و متناسب با محیطی که می‌خواهید استفاده کنید مدل شلوار را انتخاب نمایید.

مانتوهای اورسایز

مدتی است که لباس‌های اورسایز در سراسر دنیا خیلی مورد توجه مردم قرار گرفته است و شاهد تولید مدل‌های مختلفی از آن هستیم. در کشور ما نیز مانتوهای اورسایز در بهار و تابستان خیلی ترند شده بود. اما امسال این مانتوها با پارچه های ضخیم و گرم ویژه پاییز نیز در دو مدل کوتاه و بلند تولید شده‌اند که بسیار زیبا هستند. اگر علاقمند به استایل کژوال هستید این مانتوها گزینه مناسبی هستند و  با استفاده از آن‌ها می‌توانید جذابیت استایل خود را دو چندان کنید.

مانتوهای جلو بسته

این مانتوها عمدتا کوتاه هستند و در استایل کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مدل‌های مانتو جلو بسته که در میان دختران جوان خیلی ترند شده است می‌توان به هودی اشاره نمود. مانتو جلو بسته و هودی را می‌توان با شلوار مام استایل و گت به راحتی ست کرد و استایل کژوال شیکی خلق نمود. برای تولید هودی که نوعی  مانتو پاییزه کوتاه و جلو بسته است معمولا از پارچه‌هایی از جنس نخ، پنبه یا پشم استفاده می‌کنند.

پیراهن‌های مانتویی خاص

امروزه خیلی از لباس‌های قدیمی دوباره مد شده‌اند و طرفداران زیادی دارند مانند پیراهن‌های مانتویی خاص که قبلا توسط خانم‌ها به جای مانتو استفاده می‌شد. این پیراهن‌های خواستنی و بلند که معمولا طرحی سنتی یا گلدار دارند بسیار راحت هستند و می‌توان از آن‌ها به جای مانتو استفاده نمود.

این مدل مانتوها معمولا از پارچه‌های ضخیم با طرح‌های چهارخانه، گلدار و یا ساده تولید می‌شوند و می‌توانند به خوبی از فرد در برابر سرما محافظت کنند. لازم است که اشاره کنیم این مانتوها مناسب هر سن و اندامی هستند و اگر به دنبال استایلی متفاوت هستید پیراهن‌های مانتویی قطعا گزینه‌ای عالی برای  خرید مانتو  هستند.

مانتوهای کتی شیک

این مدل  مانتو پاییزه  نیز چند سالی ست که خیلی محبوب شده‌اند و دو مدل کت تک و کت و شلوار تولید می‌شوند. این مانتوها همانطور که از نام آن‌ها پیداست ساده و کوتاه هستند و با توجه به حالت رسمی که دارند می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای استفاده در محل کار یا قرارهای رسمی باشند.
البته نمی‌توان گفت این مانتوها تنها برای استایل رسمی مناسب هستند و سایر آیتم‌هایی که انتخاب می‌کنید سبک استایل شما را مشخص می‌کند. مانتو پاییزه کتی را می‌توانید با شلوار مام استایل ست کنید و یک تیپ جذاب و غیر رسمی داشته باشید.

بهترین پارچه مانتوهای پاییزه

اگر خرید اینترنتی مانتو را برای تهیه مانتو پاییزه انتخاب کرده‌اید حتما به جنس پارچه مانتو توجه داشته باشید. زیرا همانطور که می‌دانید پاییز فصلی سرد و خنک است و باید مانتوهایی را انتخاب کنید که جنس ضخیمی داشته باشند و بتوانند تا حدودی مانع از نفوذ سرما به بدن شما شوند.

بنابراین باید مانتویی را انتخاب کنید که در عین شیک بودن بتواند از شما در برابر سرما محافظت نماید. معمولا برای دوخت مانتوهای پاییزه از پارچه‌های ضخیمی مانند فاستونی، کشمیر، سوییت، مخمل کبریتی، پلار و ابریشم استفاده می‌شود. مانتوهایی که با استفاده از این پارچه‌ها تولید می‌شوند ضمن حالت زیبایی که دارند از گرمای خوبی هم برخوردار هستند و می‌توانند انتخابی عالی برای فصل پاییز و زمستان باشند.

جذاب ترین رنگ‌های مانتو پاییزی

پاییز فصل رنگ هاست و هوای سردی دارد، بنابراین بهتر است رنگ‌های گرم برای استایل خود انتخاب کنیم تا با طبیعت هارمونی خاصی داشته باشیم. در واقع می‌توان گفت که استفاده از رنگ‌های گرم برای مانتو و سایر آیتم‌های استایل در فصل‌های سرد بسیار زیبا است و موجب می‌شود استایل جذاب و شیکی داشته باشید.

از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رنگ‌های پاییزی که می‌توانید برای خرید مانتو انتخاب کنید می‌توان به رنگ‌های شتری، آجری، خاکی، طلایی و قرمز و زرد اشاره نمود.

سخن پایانی

هنگام  خرید مانتو  پاییزه کیفیت و زیبایی آن بسیار حائز اهمیت است، زیرا این مانتو باید به خوبی از شما در برابر هوای سرد محافظت کند و ظاهر شیکی داشته باشد تا بتوانید در این فصل رویایی استایلی جذاب داشته باشید. بنابراین به جنس، کیفیت دوخت و مدل آن توجه کنید.

یکی از بهترین مجموعه‌هایی که برای خرید اینترنتی مانتو یا حضوری به آن مراجعه کنید فروشگاه مانتو میرداماد است که چندین سال سابقه درخشان در این زمینه دارد و جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های مانتو و پالتو دخترانه را با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون‌به‌صرفه به هموطنان عزیز عرضه می کند. برای مشاهده جدیدترین مدل‌های مانتو پاییزه کافی است به وب سایت مانتو میرداماد مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد