//
کدخبر: ۳۸۸۸۷۹ //

راهنمای تشخیص کیف گوچی اصل از کیف گوچی تقلبی + نکات مهم

نکات و روش‌های ریز برای تشخیص کیف گوچی اصل که بهتر است هر خانمی آن‌ها را بداند

راهنمای تشخیص کیف گوچی اصل از کیف گوچی تقلبی + نکات مهم
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر تاریخچه برند لوکس گوچی را خوانده و عاشق کیف‌های گوچی هستید، مطمئناً یکی از کیف های گوچی اصل را می‌خواهید. برای اینکه هنگام خرید از این موضوع مطمئن شوید، باید بدانید که چگونه کیف اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

خوشبختانه، تعدادی از نشانه ها وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید، بنابراین شما هنگام خرید دچار تردید نخواهید شد.

دیدن تصاویر واقعی کیف گوچی اصل

تصاویر کیف واقعی را از فروشنده بخواهید. یعنی، اگر به نظر می رسد که فروشگاه  فقط از یک تصویر برای فروش کیف استفاده می کند، تصاویر آن کیف را به طور خاص درخواست کنید، به خصوص اگر آن را دست دوم می خرید.

توجه به نوع دوخت در کیف گوچی اصل

به دنبال دوخت شلخته باشید. برند گوچی معمولا به جزئیات توجه زیادی دارد، بنابراین دوخت کیف گوچی اصل یکدست و مرتب خواهد بود. اگر نخ در حال کنده شدن است یا اگر روی سطح کیف ناهموار به نظر می رسد، احتمالاً آن کیف تقلبی است.

برررسی برچسب کیف

پشت برچسب کیف را بررسی کنید. پشت برچسب باید آرم برند روی آن برجسته باشد. حروف باید کوچک و نزدیک به هم باشند. اگر آنها از هم جدا باشند، احتمالاً جعلی است. همچنین به دنبال نماد حق چاپ (دایره ای با حرف R در آن) باشید. برچسب نیز باید “گوچی” روی آن حک شده باشد. به طور خاص به حرف “u” نگاه کنید، که باید در سمت راست کمتر از سمت چپ پررنگ باشد.

بررسی درزها در کیف گوچی اصل

درزها را بررسی کنید. در جایی که درزها به هم می رسند، الگو باید دقیقاً ردیف شود. همچنین، حروف و آرم ها در کیف گوچی اصل از وسط نصف شده به نظر نمی رسند.

بررسی چرم کیف

چرم کیف را لمس کنید چرم نباید سفت باشد، بلکه باید نرم و لطیف باشد. بدیهی است که دیدن آن به صورت آنلاین سخت تر است، اما حضورا باید چرم را لمس کنید. در کیف های گوچی، چرم باید از چرم سنگریزه باشد. جنس مایکرو جیر معمولا تقلبی است.

دنبال کردن خطوط چسب در کیف گوچی اصل

به دنبال خطوط چسب باشید. اگر می‌توانید ببینید که چسب در جایی بیرون می‌ریزد، احتمالاً گوچی نیست. محل برخورد انواع مختلف مواد را بررسی کنید و به آستر داخل آن برای چسب نگاه کنید.

بررسی زنگ زدگی آرم کیف

فلز روی کیف های گوچی نباید زنگ بزند. از نزدیک به مکان هایی که فلز با چرم یا پارچه برزنت داخل کیف برخورد می کند نگاه کنید.

بررسی درخشش کیف گوچی اصل

کیف های گوچی معمولاً برزنتی هستند و وقتی آنها را در نور کج می کنید، باید کمی براق باشند.

خرید حضوری برای بررسی کیف گوچی اصل

به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید تا شخصاً کیف گوچی را از نزدیک ببینید. جعل‌کنندگان اغلب قسمت‌هایی از کیف مخصوصاً در داخل آن، مانند محل‌های جیب یا رنگ آستر را اشتباه می‌گیرند.

بررسی غلط املایی روی آرم کیف

گاهی اوقات جعل‌کنندگان کلمات روی برچسب را اشتباه می نویسند، بنابراین مطمئن شوید که کلمات به درستی نوشته شده‌اند.

توجه به بخش درباره ما در سایت فروشگاه

سایت های رسمی معمولا اطلاعاتی در مورد فروشگاه خود و شرح حالی در صفحه درباره من دارند. سایت های رسمی احتمال بیشتری دارد که اجناس اصل را داشته باشند. البته فروشگاه های تقلبی نیز می توانند صفحه جعلی «درباره ما» راه اندازی کنند. با این حال، اگر سایتی به یکباره بسته شود معلوم می شود که یک فروشگاه با کیفیت اجناس پایین و تقلبی است.

بررسی صفحه سوالات متداول در سایت فروشگاه

صفحه “سوالات متداول” را بخوانید. آنها باید در مورد اصالت کیف های خود اطمینان خاطر ارائه کنند و همچنین به سؤالاتی که در مورد کیف دارید پاسخ دهند.

دنبال کردن عبارت تضمین شده برای کیف گوچی اصل

به دنبال عبارت “کیف گوچی معتبر تضمین شده” باشید. فریب عبارات دیگری مانند «تضمین اصل» را نخورید.

بررسی میزان دسته بندی های مختلف در سایت

بررسی کنید که سایت فروشگاه چند دسته بندی دارد. فروشنده ای با هزاران دسته بندی احتمالاً کیف های واقعی گوچی را نمی فروشد.

بررسی تعداد فروشندگان در سایت برای خرید کیف گوچی اصل

بررسی کنید که آیا سایتی با یک فروشنده است یا خیر. سایت‌هایی مانند آمازون و eBay دارای چندین فروشنده هستند، بنابراین تشخیص اینکه آیا فروشنده باکیفیتی دارید یا خیر، دشوارتر است. هنوز هم می توانید کیف های واقعی گوچی را در این سایت ها پیدا کنید. فقط باید بیشتر مراقب باشید که از چه کسی خرید می کنید.

اجتناب از خریدن کیف های کنار جاده ای

از استند های کنار جاده ای بگذرید. به احتمال زیاد این استند های کیف که در کنار جاده هستند واقعی نیستند.

در نظر گرفتن قیمت برای کیف گوچی اصل

قیمت کیف را در نظر بگیرید. اگر کیفی که خریداری می کنید به طور قابل توجهی ارزان تر از یک کالای مشابه در سایت دیگری است، احتمالا جعلی است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد