//
کدخبر: ۴۲۴۹۱۶ //

ماجرای مثلث برمودای جدید در آلاسکا چیست؟

ناپدید شدن هزاران نفر در منطقه‌ای دورافتاده در ایالت آلاسکا آمریکا علامت‌های سوال زیادی را به وجود آورده و باعث شده برخی آن را به‌ عنوان «مثلث آلاسکا» شبیه به «مثلث برمودا» توصیف کنند.

 ماجرای مثلث برمودای جدید در آلاسکا چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مثلث برمودا منطقه‌ای در شمال اقیانوس اطلس است که سوانح زیادی در آن رخ داده و بسیاری از هواپیماها و کشتی‌ها در آنجا ناپدید شدند.

حال روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» می‌گوید همین اتفاق در منطقه‌ای دورافتاده در آلاسکا بین جونو، انکوریج و شهر کوچک بارو نیز رخ داده و از سال ۱۹۷۰ بیش از ۲۰ هزار نفر در آنجا ناپدید شده‌اند.

این روزنامه توضیح داد: این منطقه شاهد ناپدید شدن غیرقابل توضیح هزاران نفر بوده است، از جمله ناپدید شدن نمایندگان ایالات متحده، هیل بوگز و نیک بیگیچ، همراه با دستیار و خلبان آنها که در سقوط مشکوک هواپیمایشان در سال ۱۹۷۲ مفقود شدند. نه لاشه هواپیما و نه بقایای مسافران تا به امروز پیدا نشده است.

 روز ۳ ژوئن ۲۰۱۹، شانا اومن (۴۳ ساله) هنگام ملاقات با یکی از دوستانش در فیربنکس ناپدید شد. ناپدید شدن او مقامات را گیج کرد و آنها چندین روز با استفاده از هلیکوپتر و واحدهای سگ پلیس به جستجو پرداختند، اما بی فایده بود.

توضیحات پشت این ناپدید شدن ها متفاوت است، از «فعالیت فضایی‌ها» تا میدان‌های الکترومغناطیسی قوی در این منطقه، مشابه آنچه در مثلث برمودا یافت می‌شود.

دیلی میل گزارش داد: «افسانه‌های محلی همچنین به موجود ناشناخته‌ای به نام «ساسکواچ» اشاره می‌کنند که شهرها را به وحشت می‌اندازد و مردم را می‌کشد.»

طبق گزارش World Population Review، «علی‌رغم اینکه آلاسکا تنها یک درصد از جمعیت آمریکا را به خود اختصاص داده، این ایالت با میانگین ۴۲.۱۶ مفقود در هر ۱۰۰ هزار نفر، بیشترین تعداد مفقودشدگان را در بین ایالت‌های ایالات متحده دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان