//
کدخبر: ۴۶۹۲۱۸ //

چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر توسط کاشی

در هنگام خرید سنگ قبر یکی از انتخاب‌های حساسی که باید داشته باشید، نوع قرار گرفتن تصویر متوفی بر روی سنگ قبر می‌باشد.

چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر توسط کاشی
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیاری از ایرانی‌ها تمایل به حکاکی بر روی سنگ قبر دارند که طول عمر بسیار بالایی دارد. اگر از نظر زیبایی شناختی بخواهیم به این مسئله نگاه کنیم، چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر با کاشی به حدی چشم نواز است که تمامی جزئیات چهره فرد بر روی آن قرار می‌گیرد و می‌توانید از تصاویری که حتی با گوشی موبایل خود گرفته‌اید، برای چنین چاپی استفاده کنید.

در این روش، یک کاشی یا سرامیک را انتخاب می‌کنید و عکس مد نظر بر روی آن چاپ و در نهایت، به وسیله ابزار آلات مدرن بر روی سنگ قبر قرار می‌گیرد. امروز قصد داریم همراه با شما به این روش چاپ تصویر نگاهی انداخته و آن را از جنبه‌های مختلف، مورد ارزیابی قرار دهیم.

مجموعه سنگ بهشت همراه شما در چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر

اگر قصد خرید سنگ قبر با کیفیت را دارید، مجموعه سنگ بهشت را باید به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان سنگ قبر در داخل کشور یاد کنیم که تا به امروز توانسته عملکرد بی‌نظیری در این عرصه از خود به نمایش بگذارد. این مجموعه که همراه با گارانتی مادام العمری که در لحظه خرید سنگ قبر به شما عرضه می‌کند، نصب و ارسال رایگان را نیز برای تمامی شهرستان‌ها در نظر گرفته که همین مسئله به تنهایی گویای  موفقیت این مجموعه می‌باشد. تیم چاپ سنگ بهشت تا به امروز توانسته عکس‌های بی‌نظیری از متوفایان را در اندازه‌های مختلف بر روی سنگ‌های قبل چاپ کند که نمونه‌های مختلفی از آن را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید.

ویژگی های چاپ روی کاشی سنگ مزار

 در فرآیند چاپ عکس یا طرح بر روی کاشی برای استفاده در مزارها، ابتدا طرح به صورت دیجیتال بر روی کاشی چاپ می‌شود و سپس در دمای بالا (تا 1200 درجه سانتی‌گراد) پخته می‌شود. این فرآیند به وسیله دستان استادکاران انجام می‌شود تا ماندگاری و مقاومت طرح در برابر عوامل مختلف مثل نور مستقیم آفتاب، اسیدها و باران اسیدی تضمین شود. این روش چاپ که از دو کشور آلمان و ایتالیا به سرتاسر دنیا معرفی شده، زیبایی بسیار زیادی دارد ولی از نظر مقاومت، نسبت به حکاکی، طول عمر پایین‌تری دارد.

ابعاد چاپ کاشی سنگ مزار

 برای چاپ عکس یا طرح بر روی کاشی برای سنگ مزار، ابعاد متنوعی از حداقل 20x15 سانتیمتر تا حداکثر 60x30 سانتیمتر ممکن است. سفارش دهنده می‌تواند از ابعاد استاندارد موجود یا ابعاد متعارفی که بر اساس سلیقه اش انتخاب شده، استفاده کند. در برخی موارد، درخواست‌های خاص مانند برش کاشی به شکل دایره‌ای یا بیضی نیز صورت می گیرد که هزینهٔ جداگانه‌ای دارد و با استفاده از دستگاه واترجت به صورت اختصاصی انجام می‌شود. پس از ارسال عکس یا طرح توسط سفارش دهنده و در صورت نیاز به ترمیم و طراحی، و پس از دریافت تاییده سایز و طرح از سوی مشتری، کاشی چاپ شده طی 2 روز کاری آماده و ارسال می شود.

 مزیت چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر توسط کاشی

 پیش از این نیز به صورت مکرر اعلام کردیم که چاپ عکس رنگی روی سنگ قبر، دارای زیبایی بی‌نظیر می‌باشد و کوچک‌ترین جزئیات چهره و تصویر متوفی را بر روی آن مشاهده می کنید.  این روش علاوه بر زیبایی شناسی، از آنجایی که بر روی سنگ قبر قرار نمی‌گیرد، یک مزیت بسیار عالی دارد و آن امکان تغییر سنگ کاشی بعد از مدت طولانی می‌باشد. به عنوان مثال، زمانی که سنگ قبر عزیزان شما دچار شکستگی یا فرسایش شد، این امکانوجود دارد که کاشی را برداشته و با یک نمونه جدیدتر تعویض کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۹۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد