//
کدخبر: ۴۶۶۱۱۲ //
خوراک مرغ روسی

طرز تهیه خوراک مرغ روسی| خیلی خوشمزه س!

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک مرغ روسی در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه خوراک مرغ روسی| خیلی خوشمزه س!
به گزارش فرتاک نیوز،

خوراک مرغ روسی یکی از انواع غذاهای مجلسی کشور روسیه است که برای مراسم های خاص تهیه می شود.

مواد لازم برای ۴ نفر

پایین ران مرغ ۸ عدد

خامه ۲۰۰ گرم

شیر ۱ لیوان

آب مرغ ۱ لیوان

کره ۵۰ گرم

پنیر پارمزان ۵۰ گرم

سیر ۲ حبه

آویشن ۱ قاشق چایخوری

پاپریکا ۱ قاشق چایخوری

پودر پیاز ۱ قاشق چایخوری

آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری

روغن، نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

طرز تهیه خوراک مرغ روسی

مرحله اول

برای تهیه خوراک مرغ روسی خوشمزه ابتدا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم، سپس کره را به همراه مقداری روغن به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس ران های مرغ را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله ران های مرغ را به خوبی تفت می دهیم تا به صورت یکدست سرخ شوند. پس از اینکه تمام قسمت های گوشت مرغ به طور کاملا یکدست سرخ شد، آنها را از تابه خارج می کنیم و کنار می گذاریم.

مرحله سوم

حالا سیرها را درون تابه رنده کرده و کمی تفت می دهیم تا عطرشان خارج شود، سپس آویشن را به همراه پودر پیاز، پاپریکا و مقداری نمک و فلفل سیاه به تابه اضافه کرده و تفت دادن مواد را یک دقیقه دیگر ادامه می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله خامه را درون آب مرغ می ریزیم و ترکیب می کنیم تا کاملا رقیق شود، سپس به همراه شیر به تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم مواد جوش بیاد. در همین حین فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم.

مرحله پنجم

پس از اینکه مواد اولین قل را زدند، ران های مرغ را اضافه می کنیم. حالا آب لیمو ترش نیز اضافه کرده و مواد را کمی هم می زنیم. پس از اینکه مواد یکدست شدند، روی درب تابه را با فویل می پوشانیم و در فر قرار می دهیم.

مرحله ششم

چند سوراخ ریز روی فویل ایجاد می کنیم و اجازه می دهیم خوراک به مدت ۴۰ دقیقه درون فر بماند. در ۵ دقیقه پایانی پنیر پارمزان را اضافه کرده و روی خوراک را گریل می کنیم تا طلایی شود، سپس سرو می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد