//
کدخبر: ۴۶۷۷۹۵ //

قصد تحصیل در کشور هلند را دارید؟ این سوالات برای شماست

قصد تحصیل در کشور هلند را دارید؟ این سوالات برای شماست، در این بخش می خواهیم به سوالات پرتکرار مربوط به شرایط تحصیل در هلند نگاهی داشته باشیم.

قصد تحصیل در کشور هلند را دارید؟ این سوالات برای شماست

آیا امکان تحصیل در هلند در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی وجود دارد؟

بله، دانشجویان ایرانی با ارائه مدرک زبان انگلیسی با داشتن دیپلم می توانند در هلند به زبان انگلیسی تحصیل کنند، البته برای دوره های پزشکی و پیراپزشکی محدودیت هایی تعریف می شود.

دوره های کارشناسی در هلند چند ساله است؟

مدت زمان تحصیل دوره کارشناسی در هلند، 3 الی 4 سال است.

آیا برای تحصیل کارشناسی در هلند، محدودیت سنی تعریف شده است؟

شرایط سنی برای تحصیل در هلند، با توجه به دانشگاه تغییر می کند، برخی از دانشگاه ها گپ تحصیلی را تا 5 سال می پذیرد و در برخی دیگر تا 29 سال امکان اقدام وجود دارد.

هزینه تحصیل با مدرک دیپلم برای تحصیل کارشناسی چقدر است؟

شهریه دانشگاه های هلند به صورت سالانه پرداخت می شود، و بازه شهریه دانشگاه 8 تا 19 هزار یورو می باشد.

آیا می توان برای تحصیل ارشد مجدد در هلند درخواست داد؟

بله، دانشگاه های هلند برای برخی از رشته ها، از جمله رشته های مدیریت این فرصت را می دهند که برای تحصیل ارشد مجدد درخواست دهید.

تحصیل کارشناسی ارشد در هلند چند ساله است؟

دوره های تحصیلی ارشد در هلند به طور معمول دو ساله است، اما برخی از رشته ها بخصوص در گروه مدیریت به صورت یکساله برنامه ریزی شده اند، شرایط تحصیل در هلند با در نظر گرفتن رشته، دانشگاه و مقطع تحصیلی تغییر می کند.

چه مدرک زبانی مورد قبول دانشگاه های هلند است؟

دانشگاه های هلند برای پذیرش مدرک زبان، جز سخت گیر ترین دانشگاه ها هستند، برای پذیرش تحصیلی از هلند، آیلتس آکادمیک کاغذی و تافل iBt مورد قبول است، دانشگاه های هلند آیلتس آنلاین، تافل هوم ادیشن، پی تی ای و دولینگو را نمی پذیرند.

آیا امکان تحصیل در هلند بدون مدرک زبان وجود دارد؟

خیر، دانشجویان ایرانی برای پذیرش از دانشگاه های هلند موظف به ارائه مدرک زبان هستند و اخذ پذیرش مشروط با داشتن ایلتس 5.5 در شرایطی خاص امکان پذیر است.

برای تحصیل کارشناسی ارشد در هلند محدودیت سنی وجود دارد؟

دانشگاه های هلند برای تحصیل ارشد، تا 50 سالگی پذیرش می دهند، اما رزومه تحصیلی دانشجو نقش بسزایی در موفقیت و اخذ پذیرش دارد.

چه نمره زبانی برای تحصیل در هلند لازم است؟

نمره زبان با توجه به رشته، مقطع تحصیلی و دانشگاه تغییر میکند. برای تحصیل کارشناسی آیلتس 6 یا 6.5 و برای تحصیل ارشد ایلتس 6.5 یا 7 لازم است و برای تحصیل دکترا حداقل نمره 7 را لازم دارید.

دانشگاه های هلند چند بار در سال پذیرش دارند؟

در هلند به طور کلی دو ورودی تعریف شده است، ورودی سپتامبر و ژانویه. ورودی سپتامبر، ورودی اصلی برای تمامی دانشگاه ها هست و ورودی ژانویه ورودی است که خیلی از دانشگاه ها پذیرش دانشجو بین المللی ندارند.

آیا می توانم در حین تحصیل در هلند کار کنم؟

اگر ویزای تحصیلی هلند را دارید، مجاز به کار هستید. با این حال، ساعات کاری شما به 16 ساعت در هفته در طول سال یا تمام وقت در ماه های تابستان (ژوئن تا آگوست) محدود می شود.

برترین دانشگاه های هلند کدامند؟

برترین دانشگاه های هلند بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS عبارتند از: دانشگاه آمستردام، دانشگاه ماستریخت، دانشگاه صنعتی دلفت، دانشگاه توئنته، دانشگاه فناوری آیندهوون، دانشگاه گرونینگن، دانشگاه اراسموس روتردام، دانشگاه رادبود، دانشگاه لیدن و دانشگاه اوترخت.

آیا بعد از تحصیل می توان در هلند اقامت داشت؟

دانشجویان بین المللی تا یکسال بعد از تحصیل می توانند در هلند اقامت داشته باشند وبه جستجوی کار بپردازند، با پیدا کردن کار مناسب برای ویزای کار درخواست میدهند.

شرایط ویزای همراه هلند چگونه است؟

با توجه به آخرین آپدیت اداره مهاجرت هلند همراهان دانشجو (همسر و فرزندان زیر 18 سال) می توانند همزمان با متقاضی برای دریافت ویزای هلند اقدام نمایند، اما با فاصله ای 15 تا 45 روز بعد از صدور ویزای دانشجو به آنها ویزا داده می شود، ارائه تمکن مالی از الزامات است.

شرایط کاری همراه دانشجو در هلند چگونه است؟

همراه دانشجو برخلاف کشورهایی مانند سوئد یا فنلاند، اجازه کار نخواهد داشت، شرایط خاصی برای همراه دانشجو تعریف شده است که دستیابی به آن دشوار است.

 شرایط ویزای تحصیلی هلند به چه صورت است؟

ویزای تحصیلی هلند، معروف به ویزای تضمینی است و دانشجویان با داشتن پذیرش از دانشگاه شانس 99 درصد برای دریافت ویزا را دارند.

منبع: موسسه مهاجرت تحصیلی eustudy

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۷۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد