//
کدخبر: ۴۶۸۰۴۹ //

آرایش های غلیظ را فراموش کنید؛ امسال میکاپ های ملیح ترند هستند

وقتی حرف از مدل آرایش صورت ملایم مجلسی می‌شه، خیلیا فکر می‌کنن که باید کلی وسایل و محصولات آرایشی داشته باشن و ساعت‌ها وقت بذارن. ولی خب، واقعیت اینه که آرایش ملایم و شیک مجلسی می‌تونه خیلی ساده و سریع باشه و همزمان شما رو فوق‌العاده زیبا نشون بده.

آرایش های غلیظ را فراموش کنید؛ امسال میکاپ های ملیح ترند هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 واسه شروع، همیشه باید پوستتونو خوب آماده کنید. یه مرطوب‌کننده خوب بزنید و بعدش یه پرایمر که پوستتون رو صاف و آماده کنه. اینطوری کرم پودری که بعدا می‌زنید، بهتر روی پوست می‌شینه و دوام بیشتری داره.

حالا می‌رسیم به کرم پودر . انتخاب یه کرم پودر سبک و با پوشش ملایم خیلی مهمه. نباید سنگین باشه که پوستتون نفس نکشه. بعد از کرم پودر، می‌تونید از یه کانسیلر استفاده کنید تا هر تیرگی یا لکه‌ای که دارید رو بپوشونه. برای اینکه آرایشتون طبیعی و لایت باشه، بهتره کانسیلر رو فقط روی نقاطی که نیاز داره، بزنید و زیاد پخش نکنید. حالا نوبت به پودر می‌رسه. یه پودر سبک و شفاف انتخاب کنید تا آرایشتون رو تثبیت کنه بدون اینکه حالت کیکی پیدا کنه.

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی

ارایش لایت ایرانی

 

میکاپ لایت شاین

آرایش لایت اروپایی جدید

آرایش لایت عروسکی

میکاپ اروپایی لایت

آرایش لایت ایرانی خیلی طرفدار داره، چون هم ساده‌ست و هم شیک. ایرانی‌ها همیشه به دنبال ظاهری طبیعی و در عین حال زیبا هستن. برای چشم‌ها، از سایه‌های خنثی مثل بژ، قهوه‌ای روشن یا حتی صورتی ملایم استفاده کنید. این رنگ‌ها هم برای روز مناسبن و هم برای شب. یه خط چشم باریک بکشید و با یه ریمل حجم‌دهنده، مژه‌هاتونو برجسته کنید. اگه می‌خواید کمی براقیت به چشمتون بدید، می‌تونید یه مقدار کمی هایلایتر روی گوشه‌های داخلی چشم بزنید. لب‌ها هم باید طبیعی باشن. یه رژ لب نود یا صورتی ملایم انتخاب کنید که خیلی چشمگیر نباشه. برای رژ گونه، یه رنگ ملایم و طبیعی انتخاب کنید که صورتتون رو سرحال‌تر نشون بده. اینطوری می‌تونید یه آرایش لایت و جذاب ایرانی داشته باشید که هم مناسب روزمره‌ست و هم برای مهمونی‌ها.

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی ساده

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی جذاب

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی لاکچری

حالا بریم سراغ میکاپ لایت شاین. این نوع آرایش هم خیلی ملایمه ولی یه درخشندگی خاصی داره که شما رو حسابی خاص و متفاوت نشون می‌ده. برای این آرایش، از یه کرم پودر با پوشش طبیعی ولی براق استفاده کنید. اینجوری پوستتون حسابی می‌درخشه. برای چشم‌ها، سایه‌های شاین مثل طلایی، نقره‌ای یا حتی مسی خیلی مناسبن. ولی یادتون باشه که فقط یه مقدار کم از این سایه‌ها استفاده کنید که خیلی براق نباشه و آرایشتون طبیعی بمونه. برای گونه‌ها، یه هایلایتر بزنید که وقتی نور می‌خوره به صورتتون، برق بزنه. اینطوری صورتتون خیلی شاداب و جوان به نظر میاد. لب‌ها رو هم با یه برق لب شفاف و کمی رنگی، براق کنید. این نوع آرایش برای مهمونی‌های شبانه یا حتی یه قرار خاص خیلی مناسبه و شما رو حسابی جذاب نشون می‌ده.

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی شیک

آرایش صورت ملایم مجلسی

آرایش صورت ملایم

آرایش لایت اروپایی جدید هم یکی از محبوب‌ترین سبک‌های آرایشیه که خیلیا دوستش دارن. این نوع آرایش خیلی ساده و مینیماله و تاکید زیادی روی زیبایی طبیعی داره. برای این سبک، از محصولات آرایشی با پوشش خیلی سبک استفاده کنید. یه کرم پودر یا بی‌بی کرم با پوشش ملایم که فقط رنگ پوستتون رو یکدست کنه، عالیه. برای چشم‌ها، یه سایه خنثی بزنید و با یه خط چشم نازک و ریمل، چشمتون رو کمی برجسته کنید. ابروها هم باید طبیعی باشن. فقط اونا رو کمی مرتب کنید و با یه ژل ابرو ثابت کنید. برای گونه‌ها، از یه رژ گونه با رنگ ملایم استفاده کنید که پوستتون رو سرحال نشون بده. لب‌ها رو هم با یه رژ لب نود یا صورتی روشن آرایش کنید که خیلی طبیعی و ملایم به نظر بیان. این سبک آرایش خیلی مناسب روزمره‌ست و شما رو همیشه مرتب و خوشگل نشون می‌ده.

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی جدید

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی باکلاس

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد