//
کدخبر: ۴۶۸۶۲۹ //
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان توضیح دهد؛

در شرکت چند وجهی لجستیک فولاد خوزستان چه خبر است؟ ماجرای کمیسیون ۳درصدی از شرکت‌های حمل و نقل چیست؟

شرکت چند وجهی لجستیک فولاد خوزستان در آخرین تصمیم خود نسبت به دریافت کمیسیون از شرکت های باربری در استان زنجان، رقم آن را از 3درصد به 5درصد افزایش داده و براساس شنیده ها شرکت های باسابقه را حذف و انحصاری در اختیار یک شرکت قرارداده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز در واکنش به اقدام شرکت چند وجهی لجستیک فولاد خوزستان که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه فولاد خوزستان است، گفت: این اقدام سوالاتی را در ذهن به وجود می آورد که امیدواریم آقای امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان جهت تنویر افکار عمومی پاسخ مناسبی برای آنها داشته باشد.

سردبیر فرتاک نیوز در ادامه گفت: اولین سوالی که وجود دارد این است که چرا  باید 3 درصد از کمیسیون بارنامه شرکت‌های حمل و نقل به شرکت چند وجهی لجستیک فولاد خوزستان عودت داده شود؟ و آیا دریافت این مبلغ که معنای آن می‌تواند کوچک‌تر شدن سفره خانوارهای فعال در بخش حمل کالا باشد، شرعی و قانونی است؟

اولین سوال از مدیرعامل فولاد خوزستان

دارستانی در ادامه افزود: دومین سوال که بایستی به آن پاسخ داده بشود این است که چرا 3درصد به 5درصد افزایش یافته است و مهم‌تر از آن چرا شرکت‌هایی که سابقه چند سال همکاری با فولاد را دارند حذف و تنها به یک شرکت حمل و نقل که سابقه‌ای از این نظر ندارد واگذار شده است؟

دومین سوال از مدیرعامل فولاد خوزستان

وی در ادامه افزود: سوال سوم که امیدوارم به آن پاسخ مناسبی داده شود این است که چه تضمینی وجود دارد بعد از مسجل شدن 5درصد، چند ماه بعد دوباره درصد آن را افزایش ندهید؟ 

سردبیر فرتاک نیوز سپس خطاب به مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: آیا می دانید که 19 درصد بارنامه‌ها به شرکت‌های حمل و نقل اختصاص دارد که از این میان 9 درصد آن را سازمان حمل و نقل پایانه‌های استان بر میدارد، نیم درصد بیمه تکمیلی رانندگان است و نزدیک به 2/5 درصد مالیات برعملکرد و هزینه‌های خرید شمارش و رهگیری بارنامه است و تنها 7 درصد از آن به شرکت باربری تعلق دارد؟ حال اگر قرار بر این باشد 5 درصد آن را به شرکت فولاد خوزستان برگردانند، به نظر شما با صرف این هزینه‌ها و سرمایه گذاری صورت گرفته تنها 2دردصد سود عاید آنها بشود؟

سومین سوال از مدیرعامل فولاد خوزستان

نادر دارستانی در ادامه گفت: چرا برای تامین درآمدهای بیشتر شرکت فولاد خوزستان، اقدام به دریافت کمیسیون از شرکت‌های حمل و نقل نموده‌اید؟ شرکت‌هایی که با حداقل سود و با صرف هزینه‌های سنگین در حال فعالیت می‌باشند!

 سردبیر فرتاک نیوز در ادامه گفت: آیا حذف شرکت‌ها و واگذاری حمل کنسانتره سنگ آهن به میزان تقریبی ماهانه 80 هزارتٌن از زنجان به اهواز به تنها یک شرکت حمل و نقل، در تضاد با فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری نموده‌اند، نمی‌باشد؟

سوال چهارم از مدیرعامل فولاد خوزستان

دارستانی در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان که از زمان حضورش در این شرکت عملکرد نسبتا خوبی بر جای گذاشته است، با ورود به این موضوع و در جهت احقاق حق کارکنان و فعالان عرصه حمل و نقل اقدامات و دستورات لازم را صادر فرمایند

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد