//
کدخبر: ۴۶۶۷۵۱ //
رئیس جمهور منتخب در هیات عزاداری زاگرس نشینان؛

دکتر پزشکیان:در حق این مردم نامردی کرده‌ایم / قول میدهم در حق مردم نامردی نکنم+ ویدئو

دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب با حضور در جمع زاگرس نشینان گفت : لرها همواره حافظ این مرز و بوم بوده اند. وی افزود:اگر مقام‌معظم رهبری نبودند حتی اینها اجازه نمی دادند من نماینده بشوم چه برسد به اینکه بخواهم رییس جمهور بشوم.

به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب در هفتمین شب از ماه محرم با حضور در هیات عزاداران جمعیت زاگرس نشینان تهران ، ضمن عزاداری در این شب‌های عزیز ، دقایقی به ایراد سخن پرداخت.

دکتر پزشکیان در این مراسم گفت: لرها همواره به مردانگی و غیرت مشهور بوده‌اند و از دیرباز حافظ این مرز و بوم بوده‌اند.

رئیس جمهور منتخب در ادامه گفت: هدفم در  انتخابات ریاست جمهوری در وهله اول بالابردن مشارکت مردم و مایوس کردن دشمنان این آب و خاک و هم چنین دفاع از حقوق مردم بوده است ، مردمی که خدا وکیلی در حق آنها نامردی شده است اما من به شما قول می دهم در حق تان نامردی نکنم.

دکتر پزشکیان در ادامه افزود: شاید دیندار بود حتی مهر هم بر پیشانی داشت، اما مرد نبود و نامردی کرد، و این را باید همه بدانند ایران متعلق به همه است و هیچ شخص و گروهی نمی‌تواند آن را متعلق به خود بداند.

رئیس جمهور منتخب که در جمع زاگرس شنینان تهران صحبت می کرد در ادامه گفت: اگر دست این افراد بود حتی نمی‌گذاشتند نماینده مجلس بشوم و دید که چگونه رد صلاحیت شدم و اگر دخالت مقام معظم رهبری نبود آنها در مجلس مانع حضورم بودند چه برسد به اینکه بخواهند تصور کنند رئیس جمهور بشوم.

وی در پایان سخنان خود گفت: همه باید کمک کنیم که ایرانی در خور شان مردم و نام بزرگ ایران درست کنیم و بدانید این مسیر اگر چه سخت ولی قابل اجراست و تنها باید خود را باور کنیم و دست بدست هم بدهیم و با ایجاد همدلی و استفاده از نیروهای کار آمد مسیر توسعه را طی کنیم.

لازم به ذکر است دراین مراسم  افرادی هم چون علی جلیلوند، محمد اشرفی اصفهانی، دکتر محمدعلی وکیلی، دکتر محمدجعفرایرانی،مهندس قریب پور، دکتر سیدضیاهاشمی، مهندس هوشنگ بازوند، دکترمحمدبیرانوندی، مهندس کریم ملک آسا، دکتر فرشیدطهماسبی،حمید استیلی، حمید درخشان، سردار رویانیان، سردار عبداللهی، سردار درویشوند، دکتر حمید سیفی، مهرداد سالاری فر و نادر دارستانی وجمع کثیری از زاگرس نشینان ایران اسلامی حضور داشنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد