//
کدخبر: ۴۲۲۶۵۲ //
آشپزی| کوکی رول وانیل و دارچین

طرز تهیه کوکی رول وانیل و دارچین | میان وعده فوق العادی ایه!!

در این دستور پخت طرز تهیه کوکی رول وانیل و دارچین 36 عددی را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار داده ایم. شما می توانید

طرز تهیه  کوکی رول وانیل و دارچین | میان وعده فوق العادی ایه!!
به گزارش فرتاک نیوز،

با مطالعه این رسپی کوکی رول وانیل و دارچین را بصورت حرفه ای در منزل برای عزیزانتان طبخ نمایید.

مواد اولیه برای طرز تهیه کوکی رول وانیل و دارچین

½  فنجان کره نرم شده

½ فنجان روغن قنادی با طعم کره

1 فنجان شکر قهوه ای

½ فنجان شکر سفید

2 تخم مرغ

1 قاشق سوپ عصاره وانیل

1 قاشق سوپ خوری دارچین آسیاب شده

3 فنجان آرد کامل

2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1 قاشق چایخوری نمک

½ فنجان شکر قهوه ای

¼ فنجان کره

2 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده

آموزش طرز تهیه کوکی رول وانیل و دارچین

مرحله 1: در یک کاسه بزرگ ، 1/2 فنجان کره ، شکر قهوه ای و شکر سفید را با هم مخلوط کنید تا  یکدست شوند. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و  سپس وانیل را به آن اضافه کنید. 1 قاشق سوپ خوری دارچین ، آرد ، بیکینگ پودر و نمک را با هم ترکیب کنید. به مخلوط خامه ای اضافه کنید. روی خمیر را بپوشانید و حداقل 1 ساعت در یخچال بگذارید.

مرحله 2 : فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتی گراد) گرم کنید. در یک ظرف کوچک مناسب مایکروویو ، 1/2 فنجان شکر قهوه ای ، 1/4 فنجان کره و 2 قاشق چایخوری دارچین را در مایکروویو گرم کنید. مرتباً هم بزنید تا زمانی که کره ذوب شود و مخلوط به خوبی ترکیب شود.

مرحله 3 : روی سطح کمی آرد پاشی شده ، هر نصف خمیر را به شکل مستطیلی به ابعاد 48/30× 24/15 سانتی متر در آورید. 1/3 مخلوط دارچین را روی هر مستطیل پخش کنید. هر کدام را به صورت طولی به شکل یک استوانه درآورید. به بخش های 2/5 سانتی متری برش دهید.

از باقی مانده برای قرار دادن یک حلقه کوچک از مخلوط استفاده کنید. حلقه ها را بر روی سینی کوکی جایی که هر کوکی در آن قرار خواهد گرفت بریزید.  تقریباً در هر 8 سانتی متر. روی هر حلقه 1 عدد کوکی قرار دهید به طوری که قسمت برش خورده به سمت پایین باشد.

مرحله 4 : به مدت 8 تا 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید. سینی کوکی را روی سینی فر بچرخانید تا بتوانید وقتی که کوکی ها هنوز داغ هستند آنها را جا به جا کنید. اگر کوکی ها گیر کرده اند ، قالب را دوباره در فر چند دقیقه گرم کنید تا حلقه های دارچین نرم شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد