//
کدخبر: ۴۲۱۲۷۴ //

تعبیر خواب رابطه جنسی|انواع خواب جنسی و تعبیرهای آن را بدانید

افراد در طول عمر خود مسائل مختلفی را تجربه می‌کنند. یکی از این موارد، دیدن رویاها یا خواب درباره رابطه جنسی است. گاهی اوقات این رویاها فقط در مورد رابطه جنسی رخ می دهند.

تعبیر خواب رابطه جنسی|انواع خواب جنسی و تعبیرهای آن را بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

افراد در طول عمر خود مسائل مختلفی را تجربه می‌کنند. یکی از این موارد، دیدن رویاها یا خواب درباره رابطه جنسی است. گاهی اوقات این رویاها فقط در مورد رابطه جنسی رخ می دهند.

  • بیشتر بخوانید:

بیماری کلامیدیا در گلوچیست؟شایع‌ترین بیماری مقاربتی افراد 15تا29 سال

به گفته زیگموند فروید، رویاها دروازه‌ای به سوی خواسته‌های ناخودآگاه هستند. با این حال، تشخیص اینکه ضمیر ناخودآگاه دقیقاً چه چیزی را در طول خواب REM می‌خواهد آشکار کند، همیشه آسان نیست.به همین علت است که برای تفسیر رویاهای جنسی که همه ما حداقل یکبار در طول عمر خود آنها را تجربه کرده‌ایم، نیازمند راهنمایی و مشورت با متخصصین هستیم. زیرا تعبیر خواب جنسی که اغلب افراد آنها را تجربه می‌کنند، می‌توانند محتواهای متفاوتی داشته باشند.

انواع خواب جنسی

شایع ترین انواع خواب‌های جنسی شایعی که افراد ممکن است آنها را تجربه کنند، عبارت‌اند از:

تعبیر خواب رابطه جنسی با شریک سابق

یکی از خواب‌های جنسی شایع، برقراری رابطه جنسی با شریک قبلی است. این در حالی است که ما بیشتر به عشق اول خودمان فکر می‌کنیم. در هر صورت، نگران نباشید. زیرا دیدن رویای برقراری رابطه جنسی با شریک سابق به این معنی نیست که شما هنوز ناخودآگاه به دنبال او هستید و او را دوست دارید.

این خواب‌ها بیشتر به موارد شایعی که بین مردم رخ می دهند، اشاره دارند. عشق اول، هیجان، اشتیاق، خواستن، میل دائمی به با هم بودن، همه چیزهای شگفت انگیزی که به شما احساس زنده بودن می‌دهند، از جمله این موارد هستند. در واقع دیدن این نوع از رویاها راهی است که ضمیر ناخودآگاه ما از طریق آن به ما یادآوری می‌کند که ما هنوز زنده هستیم. ما هنوز به این احساسات نیاز داریم.

این نوع از رویاها در مورد دوست داشتن شریک سابق خود یا اشتیاق برای برقراری رابطه جنسی با او نیست. بلکه این رویا بیانگر نیاز به “برقراری ارتباط” با دیگران است.

تعبیر خواب رابطه جنسی با یک فرد غریبه

این نوع از رویا را “رویای عاشقانه اسرارآمیز” می‌نامند. این نوع از خواب‌ها به این معنی نیست که شما مشتاق برقراری یک رابطه جنسی هستید یا می‌خواهید هیجانات جنسی بیشتری در زندگی خود داشته باشید.

در واقع نکته‌ای که باید هنگام تفسیر و توضیح رویاهایتان به خاطر بسپارید، این مسئله است که همه چیز و همه افراد در رویای شما نمادی از بخشی از خود یا چیزی است که بر خودشما تأثیر می‌گذارند.

دیدن یک مرد ناشناس در خواب معمولاً ویژگی‌هایی را نشان می‌دهد که شما این ویژگی ها را به مردانگی نسبت می دهید و به دنبال آنها هستید. مواردی مانند قاطعیت، طرفدار و حامی‌ بودن و دفاع از خود، از جمله این موارد هستند. علاوه براین، دیدن یک زن ناشناس در رویا، معمولاً نمایانگر ویژگی‌هایی است که ما با جنسیت زن مرتبط می‌کنیم. از جمله این موارد شامل دلسوزی، خلاقیت، حساسیت، و توانایی پرورش و تربیت و نگهداری از افراد است.

بنابراین، دیدن رویای برقراری رابطه جنسی با یک فرد ناشناس از هر دو جنس به این معنی است که ویژگی های مربوط به آنها را در رفتار خود جستجو می‌کنید. به عنوان مثال، برقراری رابطه جنسی با یک مرد ناشناس به این معنا است که می‌خواهید نقش یا نگرش قاطعانه‌تری را به عهده بگیرید. علاوه براین، برقراری رابطه جنسی با یک زن ناشناس ممکن است نشان دهد که شما می‌خواهید دلسوزتر باشید.

  • بیشتر بخوانید:

رابطه آسیب‌های مغزی و روابط‌جنسی|رفتارجنسی نامناسب پس‌از آسیب مغزی

 

تعبیر رابطه جنسی در خواب

تعبیر خواب رابطه جنسی با همکار یا رئیس

در حالی که این رویاها می‌توانند روز بعد و در محل کار برای شما بسیار ناراحت کننده باشند، به یاد داشته باشید، هر چقدر هم که این رویاها “خجالت آور” باشند، اما نشانه های خوبی هستند. زیرا به شما به روشی عجیب و غریب نشان می‌دهند که چه کاری می‌توانید برای بهبود وضعیت خود انجام دهید.

به طور کلی، دیدن رویاهای جنسی مرتبط با رئیس اغلب نشان دهنده این مسئله است که نقش معتبر و تصمیم‌‌گیرانه‌ای را در بخشی از زندگی خود بر عهده بگیرید. تفسیر و توضیح رویای برقراری رابطه جنسی با همکار ممکن است کمی دشوارتر باشد. همه چیز به واکنش‌های جسمی شما به رویا بستگی دارد.

در صورتی که دیدن همکاری که در خواب می‌بینید، ضربان قلب شما را کمی تندتر می‌کند و کف دستان شما کمی عرق می‌کند، می‌توان گفت خواب شما نشان دهنده این مسئله است که شما به او علاقه دارید.

تعبیر خواب خیانت به همسر

رویاهای شامل رفتارهای مربوط به خیانت‌کردن، شایع‌ترین رویاهای جنسی، است. به این ترتیب نباید بیش از حد نگران بروز آنها باشید. دو راه برای از بین بردن رویاهای محتوی رفتارهای مربوط به خیانت در یک رابطه وجود دارد.

یک توجه به این نکته است که شریک زندگی‌تان به شما در گذشته خیانت کرده است. دوم اینکه شریک زندگی‌تان در گذشته به شما خیانت نکرده است. اگر در رابطه شما شما نشانه‌ای از خیانت وجود داشته باشد، پس دیدن این رویاها منعکس کننده بی‌اعتمادی یا احساس گناهی است که هنوز در شما وجود دارد و شما را وادار می‌کند که همچنین به این مسئله فکر کنید، نه اینکه نسبت به آن حس رضایت داشته باشید.

با این حال در صورتی که در گذشته شما سابقه خیانت وجود ندارد و به نظر می‌رسد که این رویاها بدون علت بروز پیدا می‌کنند، پس باید بفهمید که چه چیزی به شما احساس بی‌ارزشی را در رابطه‌تان می‌دهد.

معمولاً علت بروز این وضعیت، کاری است که به خاطر آن شما مدت زمان زیادی را در کنار همسرتان بوده اید. با این حال، این کار می‌تواند هر فعالیتی مانند گلف، فوتبال فانتزی یا حتی یک نوزاد تازه وارد باشد که باعث شود شما یا شریک زندگی تان احساس “بی‌ارزشی و بودن در حاشیه” داشته باشید.

اگر از خواب (یا کابوس) بیدار شدید که شریک زندگیتان به شما خیانت می کند، می تواند به این معنی باشد که در رابطه خود احساس امنیت نمی کنید و زمان آن فرا رسیده است که این نگرانی ها را بیان کنید.

  • بیشتر بخوانید:

یکی از دختران را انتخاب کن تا بهت بگم چه شخصیتی داری!

 

تعبیر رابطه جنسی در خواب

تعبیر خواب خوابیدن با شخصی “نامناسب”

رویای جنسی با خواهر و برادر شریک زندگی خود؟ همکار؟ بهترین دوست؟ ممکن است این افراد برای خیال پردازی و حتی برقراری رابطه جنسی تا حدودی نامناسب به نظر برسند، زیرا روابط شما با آنها نباید یک رابطه جنسی باشد. بنابراین اگر مغز شما در هنگام خواب به هر حال این تصاویر را تداعی کند به چه معناست؟

دکتر نانسی ایروین، روانشناس بالینی می گوید: “این روش ذهن شما برای رهاسازی احساس، وسوسه، اعتبار بخشیدن به آن و پردازش مناسب آن است.” برای نگاه عمیق تر، از خود بپرسید: “در این لحظه نقش این تصویر/شیء/شخص/رویداد در زندگی من چیست؟” وظیفه ذهن شما ایجاد و اتصال نقاط و درک جهان است.

خواب دیدن در مورد داشتن رابطه جنسی با یک شخص نامناسب یا همکار به این معنی نیست که شما علاقه مند به برقراری رابطه با آنها هستید و هیچ احساس گناهی در مورد آن وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر در خواب فردی را ببینید که متاهل و خارج از دسترس شما است، لزوماً به این معنی نیست که شما آن شخص خاص را دوست دارید و می خواهید با او رابطه جنسی داشته باشید. بلکه فقط می تواند به این معنی باشد که شما یک ارتباط نزدیکی با او دارید.

تعبیر خواب رابطه جنسی با یک سلبریتی

در صورتی که در رویای خود مشاهده ‌کنید که با سلبریتی مورد علاقه خود رابطه جنسی برقرار می‌کنید، دیگر نیازی به مشورت با یک متخصص خواب ندارید. زیرا تفسیر علت بروز این خواب، ساده است. یعنی اینکه شما می‌خواهید با سلبریتی مورد علاقه‌تان رابطه جنسی داشته باشید.

اما اگر انتخاب این یک سلبریتی به ظاهر تصادفی است، مانند فردی که طرفدارش نیستید، یا سال‌ها است که او را ندیده‌اید یا به او فکر نکرده‌اید، مطمئن باشید که علت خوبی وجود دارد که ناخودآگاه شما، او را برای حضور در رویای‌تان انتخاب کرده‌ است.

سلبریتی‌های موجود در رویاهای ما اغلب بخشی از وجود ما را نشان می‌دهند که می‌خواهیم به رسمیت شناخته شود. یعنی مایل هستیم آن بخش از وجود ما پرورش پیدا کند.

  • بیشتر بخوانید:

تعدادنرمال دستشویی در روز!| مدفوع کردن در روز چندبار طبیعی است؟

 

تعبیر رابطه جنسی در خواب

تعبیر خواب رابطه جنسی در ملاء عام

این رویا نیز مانند داشتن رابطه جنسی با یک همکار، بستگی به نحوه پاسخ شما به این شرایط دارد. کارول لیبرمن، روانپزشک و متخصص تفسیر رویا، توضیح می‌دهد که اگر متوجه شوید که از این رویا لذت می‌برید، این لذت می‌تواند به این معنی باشد که می‌خواهید مردم شما را به عنوان یک شریک جذاب ببینند و رابطه شما را تحسین کنند.

با این حال، در صورتی که با دیدن چنین وضعیتی احساس شرم کردید، این مسئله می‌تواند به این معنا باشد که از “معروف شدن” می‌ترسید. به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که چنین رویایی را در خواب ببینید.

تعبیر خواب رابطه جنسی با چند نفر

به گفته متخصصین رویا، این مورد یکی از موارد رویاهای رابطه جنسی است که تفسیر و توضیح آسان‌تری دارد. به عنوان مثال، شاید شما واقعاً در زندگی روزمره خود به این مسئله فکر می‌کنید. بنابراین ممکن است که این نوع از رویاهای مربوط به رابطه جنسی، نمادین نباشد. علاوه براین، این نوع از خواب‌ها ممکن است نشان دهنده این نکته باشد که فرد در زندگی روزمره خود به دنبال تنوع طلبی است.

در صورتی که سوالات بیشتری درباره تفسیر رویاهای مربوط به رابطه جنسی دارید، می‌توانید با یک متخصص خواب تماس بگیرید و با او درباره سوالاتتان و رویاهایی که می‌بینید، مشورت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد