//
کدخبر: ۴۶۶۱۴۶ //

چند نکته مهم برای آبرسانی به پوست مو پس از دکلره کردن

آبرسانی به مو بعد از دکلره برای حفظ سلامت موهای شما مزایای بی شماری دارد. شما می‌توانید از انواع مواد برای آبرسانی موهای خود استفاده کنید.

چند نکته مهم برای آبرسانی به پوست مو پس از دکلره کردن
به گزارش فرتاک نیوز،

در سال‌های اخیر مواد مراقبتی متعددی در این زمینه ارائه شده‌اند که هر یک خواص و فواید بی شماری برای حفاظت از موهای شما به همراه دارند. به همین خاطر باید بعد از استفاده از مواد پودر دکلره حتماً از موهای خود به نحو احسن مراقبت کنید. به این ترتیب کیفیت تارهای موی شما حفظ خواهد شد.  

برای هیدراته نگه داشتن مو بعد از دکلره چه روش‌هایی وجود دارد؟

آبرسانی به مو بعد از دکلره با روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. شما می‌توانید از راهکارهای متفاوتی برای زیبایی و طراوت موهای خود استفاده کنید. روش‌های آبرسانی و هیدراته مو، هم سبب استحکام موی سر می‌شوند و هم از ریزش موها پیشگیری می‌کنند.

استفاده از نرم کننده

نرم کننده‌های مو یکی از مهم‌ترین لوازم آبرسانی مو محسوب می‌شوند که برای دکلره کردن موها اهمیت زیادی دارند. نرم کننده‌های مو دسته بندی‌های گوناگونی دارند و در ساختار هر یک از آن‌ها از برخی مواد برای حفظ سلامت موها استفاده شده است. آبرسانی موها با استفاده از این مواد به سهولت انجام می‌گیرد. شما می‌توانید انواع برندهای خارجی و ایرانی نرم کننده را بسته به جنس موها و آسیب‌های ناشی از دکلره انتخاب کنید.

برای آبرسانی به مو بعد از دکلره با استفاده از نرم کننده‌ها باید حتماً به مواد تشکیل دهنده این محصولات بهداشتی دقت داشته باشید. این نرم کننده‌ها با رنج قیمتی متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

استفاده از ماسک مو

انواع ماسک‌های مو در میان بهترین محصولات برای آبرسانی به مو بعد از دکلره قرار می‌گیرند. شما می‌توانید بهترین برندهای سازنده ماسک مو را در مجموعه ونوسی شو بیابید. این محصولات کاربردی با فرمولاسیونی ویژه در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید این ماسک‌های مو را با اسانس‌های طبیعی مختلفی خریداری کنید. رایحه و عطر و بوی این محصولات با هم متفاوت است.

روغن تراپی موها

یکی از راهکارهای خانگی برای آبرسانی به مو بعد از دکلره، روغن تراپی است. شما می‌توانید در این زمینه از انواع روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون، کرچک، روغن سیاه دانه و... استفاده کنید که هر یک خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامت و زیبایی موهای شما به دنبال دارند. شما می‌توانید این محصولات را برای بخش ساقه و ریشه موهای خود به کار ببرید. روغن تراپی موها در طولانی مدت نیازهای ریشه و ساقه موها را تأمین می‌کند.

استفاده از آب برنج برای موها

یکی دیگر از مهم‌ترین روش‌های آبرسانی به مو بعد از دکلره، استفاده از آب برنج است که سبب طراوت و شادابی موهای شما می‌شود. آب برنج به سهولت آسیب‌های تارهای مو را برطرف می‌کند و سبب تقویت و استحکام بیشتر موها می‌شود.

آبرسانی موها با استفاده از آلوئه ورا

یکی دیگر از مهم‌ترین روش‌های آبرسانی به مو بعد از دکلره، استفاده از آلوئه ورا است. این مواد گیاهی به سرعت مشکلات ریشه و ساقه موهای شما را برطرف می‌کنند. شما می‌توانید از آلوئه ورا برای ترمیم آسیب‌دیدگی‌های موهای خود استفاده کنید. این ماده با روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از شامپوهای مناسب

Picture2

برای آبرسانی به مو بعد از دکلره تا حد توان از یک شامپوی مناسب استفاده کنید. اگر از یک شامپو استاندارد بسته به جنس موهای خود استفاده کنید، آبرسانی تارهای موی شما نیز به خوبی انجام می‌گیرد. یک شامپوی مناسب با استفاده از ترکیبات گیاهی و مواد روغنی تولید می‌شود و فرمولاسیونی قوی دارد.  

رزماری و آبرسانی موها

استفاده از روغن رزماری برای ترمیم موهای آسیب دیده شما پس از دکلره موها، مزایای زیادی به دنبال دارد. آبرسانی به مو بعد از دکلره با استفاده از عصاره رزماری به سهولت انجام می‌گیرد. شما می‌توانید رزماری را کمی بجوشانید و سپس روغن به جامانده از آن را بر روی موهای خود اسپری کنید.

استفاده از آب پیاز برای آبرسانی موها

یکی از روش‌های سنتی که برای آبرسانی به مو بعد از دکلره پیشنهاد می‌شود، آب پیاز است. آب پیاز علاوه بر آبرسانی موها، تأثیر به سزایی بر رشد موهای شما بر جای می‌گذارد. شما می‌توانید از آب پیاز خرد شده یا رنده شده بر روی موهای خود استفاده کنید.

استفاده از کندیشنر عمیق

برای رطوبت رسانی و آبرسانی به موها، استفاده از کندیشنر نیز مزایای بی شماری به همراه دارد. ترکیبات مرطوب کننده به کار رفته در این متریال مزایای بی شماری برای ترمیم موهای آسیب دیده شما به همراه دارد. حفظ رطوبت و نرمی موهای شما با استفاده از این متریال به سهولت میسر خواهد شد.

اسپری‌های مرطوب کننده مو

یکی دیگر از مواد آبرسانی به مو بعد از دکلره اسپری‌های مو مرطوب کننده هستند. در ساخت و آماده سازی این محصولات مراقبتی از مو از گلیسیرین و آب در کنار هم استفاده شده است که کیفیت آبرسانی به موها را به شدت ارتقا می‌دهند. آبرسانی موها با استفاده از این محصولات به خوبی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای مراقبت از موهای رنگ شده چیست؟

محصولات حاوی ویتامین E

ویتامین E یکی از مهم‌ترین متریال برای مراقبت و محافظت از موهای شما به شمار می‌رود. این ویتامین در برخی محصولات مراقبتی وجود دارد و در فرمولاسیون این مواد به کار رفته است. این ویتامین مانند یک آنتی اکسیدان قوی بر روی موهای شما عمل می‌کند.

استفاده از محصولات خنک کننده

برخی از محصولات مراقبتی مو برای تسکین خشکی موها تولید می‌شوند. از میان آن‌ها می‌توان به ماسک‌های حاوی آلوئه ورا اشاره کرد که سلامت موهای شما را در طولانی مدت افزایش داده و آثار زیان بار دکلره را به کلی از بین می‌برند.

استفاده از سرم‌های مرطوب کننده

Picture3

برای آبرسانی به مو بعد از دکلره استفاده از سرم‌های مرطوب کننده نیز توصیه می‌شود که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین اقلام مراقبتی مو به شمار می‌رود. سرم‌های آب‌رسان هم برای رفع خشکی به کار می‌روند و هم خاصیت ترمیم کنندگی دارند. برای انتخاب این سرم‌ها باید به جنس موها و میزان خشکی و چربی آن دقت داشته باشید.

استفاده از محصولات بهداشتی فیلتر UV

برای این که تابش مضر خورشید به موهای شما آسیب نرساند و سبب خشکی بیشتر نشود، باید از محصولات بهداشتی با فیلتر یو وی استفاده کنید. این محصولات بهداشتی، آثار زیان بار تابش فرابنفش را به حداقل می‌رساند.

آب گلابی برای آبرسانی به موها

یکی دیگر از مهم‌ترین موادی که برای آبرسانی به مو بعد از دکلره به کار می‌رود آب گلابی است که سبب تحکیم ریشه و ساقه موهای شما می‌شود. با استفاده از این ماده طبیعی حفظ رطوبت موها بسیار ساده خواهد شد. آب گلابی موهای شما را لطیف و نرم می‌کند.

استفاده از کرم‌های آب‌رسان مو

در میان محصولات بهداشتی و آرایشی کنونی، کرم‌های آب‌رسان مو نیز یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند و از برندهای مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. کرم‌های آب‌رسان مو به عنوان هیرواتر نیز معرفی می‌شوند. شما می‌توانید در مجموعه ونوسی شو بهترین دسته بندی‌های این محصولات را بسته به جنس موهای خود خریداری کنید.

اسپری‌های دو فاز آب‌رسان

در سال‌های اخیر انواع اسپری دو فاز برای آبرسانی بیشتر به ریشه و ساقه موها ارائه شده‌اند که سبب افزایش سلامت موهای شما می‌شود. این اسپری‌ها به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و کلیه نیازهای موهای شما را برآورده می‌سازند. خواص تقویتی و مراقبتی این اسپری‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد