//
کدخبر: ۴۷۲۶۳۵ //
سلامت | دارو

با قرص ویزارسین ناتوانی های جنسی خود را رفع کنید!

قرص ویزارسین در دوز های 100 و 50 میلی گرم برای درمان ناتوانی های جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشکل نعوظ را حل می‌کند.

با قرص  ویزارسین ناتوانی های جنسی خود را رفع کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 داروی ویزارسین دارای مواد موثر سیلدنافیل می‌باشد که با حل کردن مشکل نعوظ در مردان و افزایش گردش خون در آلت تناسلی باعث بهبود رابطه جنسی می‌شود.

اگر شما نیز دارای مشکل نعوظ در رابطه جنسی خود هستید قرص ویزارسین می‌تواند به شما کمک بسزایی کند اما توجه کنید که این دارو باید توسط پزشک متخصص تجویز شود و خودسرانه از قرص ویزارسین نباید استفاده کنید.

به‌طور معمول تحریک شدن مردان ازلحاظ جنسی با نعوظ همراه است تا بتوانند سکس داشته و رابطه جنسی برقرار کنند. وقتی یک مرد تحریک می‌شود، عضلات، هورمون‌ها، رگ‌های خونی و اعصاب همه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا نعوظ یا Erection صورت گیرد. در این حالت جریان خون در آلت تناسلی افزایش‌یافته و به حفظ نعوظ کمک می‌شود. مشکل نعوظ اگر فقط گاهی اتفاق بیفتد، کاملاً طبیعی است اما اگر یک فرد در بیشتر مواقع این مشکل را دارد، باید آن را جدی گرفته و به کمک پزشک متخصص و احتمالاً مصرف قرص تقویت قوای جنسی در صدد درمان برآید.

مقدار مصرف قرص ویزارسین

بهتر است در خصوص مقدار مصرف این قرص با پزشک مشورت صورت گیرد اما به‌طور معمول مصرف یک قرص ۲۵ یا ۵۰ میلی‌گرمی نیم الی یک ساعت قبل از نزدیکی توصیه می‌شود. هیچ‌گاه این دارو را بیشتر از مقدار توصیه‌شده مصرف نکنید زیرا می‌تواند اثرات جانبی دارو را افزایش دهد؛ بنابراین بهترین زمان مصرف قرص ویزارسین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی است. این قرص عموماً با دوزهای ۵۰ و ۱۰۰ به فروش می‌رسد

عوارض جانبی ویزارسین

سردرد

اختلال در بینایی

سوءهاضمه

سرگیجه

درد قفسه سینه

توجه داشته باشید که وقتی پزشک صلاح دانسته و داروی vizarsin را برای شما تجویز کرده است قطعاً معتقد بوده که مزایای مصرف این دارو خیلی بیشتر از عوارض آن است؛ بنابراین بدون نگرانی بابت عوارض جانبی مصرف داروی خود را آغاز کنید.

دقت کنید که در صورتی‌که پس از مصرف ویزارسین با علائم غیرعادی (خس‌خس سینه، تورم لب و…) روبرو شدید سریعاً به پزشک مراجعه نمایید چراکه ممکن است بدن شما به این دارو حساسیت نشان داده باشد. ازآنجایی‌که این دارو ممکن است سرگیجه ایجاد نماید، بهتر است پس از مصرف آن از رانندگی و دیگر کارهایی که به تمرکز نیاز دارند اجتناب شده و حتی به هنگام نشستن و برخاستن نیز مراقبت‌های لازم صورت پذیرد.

نکات مهم در مصرف داروی ویزارسین

درصورتی‌که دارای مشکل قلبی، کبدی هستید نباید از ویزارسین استفاده کنید

افرادی که سابقه سکته قلبی یا مغزی داشته‌اند نباید از این دارو استفاده نمایند

به‌صورت هم‌زمان نباید از ویزارسین به همراه دیگر داروهای درمان ناتوانی جنسی استفاده کرد

درصورتی‌که در نعوظ اختلالی نداشته‌اید، باید ویزارسین را مصرف نکنید

برای افراد زیر 18 سال نباید این دارو مصرف گردد

این دارو برای خانم‌ها مناسب نیست.

یکی از پرمصرف‌ترین و بهترین داروها برای رفع اختلال نعوظ قرص ویزارسین است. این قرص در مدت‌زمانی کوتاه یعنی نیم الی یک ساعت می‌تواند اثرات مطلوب خود را در عملکرد جنسی آقایان به‌وضوح نشان دهد. ماده اصلی تشکیل‌دهنده این قرص، سیلدنافیل است که عمده‌ترین مصرف آن بهبود نعوظ در مردان است. فراموش نکنید که بدون نسخه پزشک از این قرص نباید استفاده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۲۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد