//
کدخبر: ۴۶۴۰۴۷ //
سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه:

دولت "پزشکیان" دولتی‌ با گفتمان مشخص است وادامه دهنده دولت دیگری نیست

سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: دولت"پزشکیان" دولتی‌ با گفتمان مشخص است و ادامه دهنده دولت دیگری نیست

دولت "پزشکیان" دولتی‌ با گفتمان مشخص است وادامه دهنده دولت دیگری نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه امروز (سوم تیر)برگزار شد.

"وحید خسروی"در این نشست اظهار داشت: انتخابات، فرصتی برای خلق حماسه وعزت و رقابتی برای خدمت و تقویت سرمایه اجتماعی در راستای بازگشت امید به جامعه است.

وی افزود: یکی از راهکارهای اصلی بازگشت امید به جامعه برگرداندن تفکر عقلانیت به سیستم اجرا است،سیستمی مبتنی بر شایسته سالاری و ایجاد فرصت‌های برابر بدون هر‌گونه تبعیض برای اقوام، مذاهب و هر‌آنکس که دل در گرو سربلندی این آب و خاک دارد.Untitled

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان تصریح کرد: به دنبال برقراری گفت‌وگویی مبتنی بر اعتماد و صداقت با مردم هستیم که بتوانیم به ادبیات مشترکی با مردم دست یابیم و با اجرای تفاهم جدید بهبود وضعیت معیشتی‌، برقراری عدالت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و امنیتی مردم را مدنظر قرار دهیم و با ثبات اقتصادی به مسیر آرامش برگردیم.

وی اضافه کرد: باید در پرتو برخورداری از حقوق شهروندی و تمرکز بر عدالت و شایسته‌سالاری به دنبال هرگونه حصر و انحصار و هرگونه پروژه‌ای در قالب خالص‌سازی و محدودکردن نخبگان و سرمایه‌های ارزشمند این کشور باشیم تا دوباره شاهد حضور شهروندانی مشارکت‌گرا در جامعه باشیم.

خسروی گفت: در عرصه انتخابات از اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم برای احیای امید و صیانت از سرزمین و مردمانمان، فارغ ازهرگونه نگرش و باور و سلیقه‌ای در انتخابات مشارکت نمایند.

سخنگوی ستاد پزشکیان خاطرنشان کرد: ما به دنبال تحقق منافع مشترک حاکمیت و جامعه هستیم و در این میان قصد داریم مشارکت مردم را بالا ببریم.

وی یکی از آفت‌های کشور را عدم جهت‌دهی مناسب به منابع عنوان کرد و بیان داشت:عدم حضور نخبگان و نیروهای متخصص در تصمیم‌گیری‌های آنی زمینه‌ساز عدم جهت‌دهی مناسب به منابع و استفاده درست و به‌جا از آنها خواهد شد و در این میان نظر دکتر پزشکیان استفاده از ظرفیت این افراد در تمامی عرصه‌های کشور است.

خسروی توجه ویژه به جایگاه بانوان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور را از برنامه‌های دولت پزشکیان دانست و گفت: تبعیض باید کنار گذاشته شود تا سطح نارضایتی نیز در جامعه کاهش یابد.

وی گفت: عرصه انتخابات و رقابت عرصه شعارهای عوام‌فریبانه نیست. عرصه انتخاب، عرصه گفتمان همراه با عقلانیت و صداقت و برنامه است و گفتمان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، پزشکیان، گفتمان همراه با واقعیت و عدم انکار مشکلات مردم است.

وی اذعان داشت: حکمرانی مطلوب حکمرانی است که بر شفافیت پاسخگویی اعتقاد داشته باشد و دولتی که پاسخگو نباشد مردم را از دور خود دور می‌کند.

سخنگوی ستاد پزشکیان در استان گفت:اگر پزشکیان می‌گوید من متخصص نیستم مشورت‌پذیری را به عنوان یک اصل می‌داند و اعتقاد دارد نمی‌تواند از نقطه نظر یک متخصص به موضوع نگاه کند.

به گفته خسروی یکی از دلائل دلسردی اکثر کارکنان دستگاه‌های اجرایی که نسبت به اهداف سازمانی خود تعهد ندارند عدم رعایت و توجه به سلسه مراتب است، مگر می‌شود کسی که حتی یک روز سابقه کارشناسی ندارد مستقیما به عنوان رئیس شورای تامین یک شهر انتخاب شود و برای مسائل کلان آن شهر تصمیم‌گیری کند؟دولت پزشکیان قصد دارد این آفت را در کشور از بین ببرد.

وی افزود: دولت پزشکیان به دنبال حذف کسی نیست و به دنبال محدود کردن قدرت در دست عده خاصی هم نیست او به دنبال وحدت، وفاق و اجماع برای ساختن ایرانی سربلند است.

سخنگوی ستاد پزشکیان در پاسخ به سوال خبرنگار فرتاک مبنی بر اینکه دولت آقای پزشکیان با حضور تیم دولت یازدهم و دوازدهم در کنار خود آیا ادامه دهنده راه آقای روحانی است یا بر اساس صحبت‌های گفته شده ادامه دهنده راه دولت آیت‌الله رئیسی‌است‌ گفت: دولت پزشکیان دولتی‌با گفتمان مشخص است وادامه دهنده دولت دیگری نیست.

وی در  پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فرتاک مبنی بر اینکه آیا آقای پزشکیان با تخریب‌ها، توهین‌ها و مسائلی که از سوی برخی حامیان آنهامطرح شده موافق است و از این افراد حمایت می‌کند؟ نیز گفت: راهبرد و تهمت‌ پراکنی و استراتژی تخریب متعلق به اصلاح طلبی نیست، رقابت ما بر پایه اخلاق است ما آمده‌ایم اخلاق را حاکم کنیم و در قاموس و سابقه کاری دکتر پزشکیان نیز این مسائل وجود ندارد، ملاک ایشان برای حضور در انتخابات کلام و بیانات رهبر معظم انقلاب است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان