//
کدخبر: ۴۶۰۵۵۱ //
شهباز حسن پور:

رئیس‌جمهور آینده باید شناخت کافی نسبت به مشکلات کشور داشته باشد

منتخب مردم کرمان در مجلس دوازدهم گفت: اگر می‌خواهیم رئیس جمهور بعدی فردی مقتدر باشد باید تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به کار بگیریم.

رئیس‌جمهور آینده باید شناخت کافی نسبت به مشکلات کشور داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهباز حسن پور در گفت‌وگویی، درباره ویژگی‌هایی که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد، بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که در چارچوب مصالح نظام و انقلاب گام بردارد. از سوی دیگر همانند شهید رئیسی باید فردی باشد که اصلی ترین دغدغه وی خدمت به مردم باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما ۴۰ سال است که همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و در صحنه‌های حساس به میدان آمده اند بنابراین رئیس جمهور بعدی باید دغدغه های مردم را مدنظر قرار داده و با جدیت دنبال کند. از همه مهم تر باید فردی شجاع و تصمیم ساز روی کار بیاید تا بتواند از همه ظرفیت های کشور استفاده کند. نباید به دنبال یک گروه خاصی باشد بلکه باید بتواند از همه پتانسیل های موجود کشور استفاده کند.

حسن‌پور گفت: رئیس جمهور باید مانند مراجع تقلید جامع الشرایط باشد و شناخت کافی نسبت به مسائل و مشکلات کشور داشته باشد. چنین فردی می تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

منتخب مردم کرمان در مجلس دوازدهم، در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور بعدی باید فردی باشد که امتحان خود را پس داده باشد و در کارهای اجرایی خود کارنامه قابل قبولی را ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: الحمدلله پیام راهگشای مقام معظم رهبری در افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرائت شد که بیانگر قدردانی حضرت آقا از مشارکت بالای مردم بود. اگر می خواهیم رئیس جمهور بعدی نیز فردی مقتدر باشد و در سطح بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد، باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان