//
کدخبر: ۴۶۰۶۰۱ //
معاون اقتصادی استاندار:

فرمانداران پیگیر تولید نان کامل در شهرستان‌های ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: فرمانداران با توجه به استقبال عمومی مردم و در راستای حفظ سلامت شهروندان، تولید نان کامل در شهرستان‌ها را آغاز و پیگیری کنند.

فرمانداران پیگیر تولید نان کامل در شهرستان‌های ایلام

به گزارش فرتاک نیوز، «شهریار عباسی» روز چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان، اظهار کرد: فرمانداران در تمامی شهرستان‌ها، متولی اصلی آرد و نان هستند و اختیارات کامل در مورد چرخه آرد و نان را بر عهده دارند.

وی از فرمانداران خواست که میز خدمت نان را در شهرستان ها فعال کنند تا از مراجعه متصدیان نانوایی به مرکز استان کاسته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: واحدهای متخلف نانوایی که سامانه هوشمند آرد و نان سهمیه آن‌ها به دلیل رفتار نامتعارف کسر می‌کند نباید از محل شناور سازی حمایت شوند.

عباسی همچنین با اشاره به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر ضرر مصرف نان ریزشی از فرمانداران خواست از صدور هر گونه مجوز و تغییر نوع پخت به نان ریزشی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی مربوطه بررسی‌های لازم را انجام دهند که اگر واحدهای نانوایی آزادپز از سامانه نانینو، آرد خود را تامین نمی‌کنند مجوز آنها لغو شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به استقبال عموم مردم از نان‌های سنتی، ساجی و نان کامل، گفت: فرمانداران از محل شناورسازی آرد، مجوز نان ساجی به افراد متقاضی سرپرست خانوار در صورت وجود آرد صادر کنند.

عباسی در خصوص افزایش قیمت نان نیز گفت: تعیین قیمت نان توسط وزارت کشور تصمیم‌گیری و اعلام می‌شود و تا کنون ابلاغیه‌ای اعلام نشده اما با این وجود آنالیز دقیق قیمت نان و آرد و نان کامل صورت گرفته که به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان