//
کدخبر: ۴۶۶۳۰۷ //
آشپزی | بستنی یخی موهیتو

طرز تهیه بستنی یخی موهیتو| واقعا تو این گرما میچسبه!

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی یخی موهیتو در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه  بستنی یخی موهیتو| واقعا تو این گرما میچسبه!
به گزارش فرتاک نیوز،

بستنی یخی موهیتو یکی از انواع بستنی های ساده و خوشمزه است که با ترکیبات متنوعی درست می شود.

مواد لازم برای ۴ نفر

آب ۴ پیمانه

شکر ۲۵۰ گرم

آب لیمو ترش تازه ۸ عدد

رنده پوست لیمو ترش تازه ۸ عدد

نعناع تازه ۷ شاخه

طرز تهیه بستنی یخی موهیتو

مرحله اول

برای تهیه بستنی یخی موهیتو خوشمزه در ابتدای کار قسمت سبز رنگ لیمو ترش ها را با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه آب و شکر را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط می گذاریم.

مرحله دوم

حالا گاهی شربت را هم می زنیم تا ذرات شکر کاملا حل شوند. زمانی که ذرات شکر کاملا حل شدند، رنده پوست لیمو ترش را به همراه نعناع تازه درون قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم شربت جوش بیاید.

مرحله سوم

از لحظه ای که شربت جوش آمد اجازه می دهیم به مدت ۳ دقیقه بجوشد، سپس قابلمه را از روی حرارت بر می داریم. در ادامه اجازه می دهیم شربت در فضای آشپزخانه به همان شکل بماند تا کاملا خنک شود.

مرحله چهارم

زمانی که شربت کاملا خنک شد، آنرا از صافی رد می کنیم تا کاملا صاف و یکدست شود و درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه آب لیمو ترش تازه را به کاسه حاوی شربت اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

حالا شربت را تست می کنیم و در صورت نیاز به آن شکر یا آب لیمو ترش تازه اضافه می کنیم. در ادامه درون قالب های پاپسیکل چوب بستنی قرار داده و برای تزیین بستنی ها یک برگ نعنا درون قالب ها قرار می دهیم.

مرحله ششم

در ادامه شربت را درون قالب ریخته، سپس قالب پاپسیکل را به مدت ۱۲ ساعت درون فریزر گذاشته تا بستنی ها کاملا منجمد شوند. پس از گذشت این زمان بستنی ها را از قالب خارج کرده و در روز های گرم سرو می کنیم. نوش جان.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۶۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد