//
کدخبر: ۴۶۴۴۲۰ //
در نشست خبری مسعود پزشکیان مطرح شد؛

برنامه "پزشکیان"، سند چشم‌انداز بیست ساله دولت خاتمی است

قائم مقام ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: برنامه "پزشکیان"، سند چشم‌انداز بیست ساله دولت خاتمی است.

برنامه "پزشکیان"، سند چشم‌انداز بیست ساله دولت خاتمی است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس و قائم‌مقام ستاد مسعود پزشکان در استان کرمانشاه عصر امروز( ششم تیرماه) برگزار شد.

"محمدرضا سعیدی"، رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در کرمانشاه، در ابتدای این نشست با اشاره به برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد؛ برنامه دولت پزشکیان، سند چشم‌انداز بیست ساله دولت خاتمی است و این سند را برای توسعه کشور مد‌نظر قرار خواهد داد.

وی افزود: به دلیل اینکه رئیس جمهور حق تغییر برنامه را ندارد، برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار این دولت خواهد بود ولی با توجه به نظر کارشناسان این سند نیازمند اصلاح است که از طریق مجاری قانونی برای تغییر آن اقدام خواهد شد.

 سعیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه در دوره‌های قبل انتخاب مردم کردنشین خصوصا کرمانشاه اصلاح‌طلبان بوده‌اند،در این دوره هم منتخب مردم این دیار پزشکیان خواهد بود و ایشان هم با افتخار بر استفاده از ظرفیت همه قومیت‌ها و قوم کرد در اداره امور کشور تاکید دارد و در این زمینه جلسات متعددی نیز با سران جامعه اهل حق و تسنن برگزار کرده است.

 در ادامه این نشست،"جلیل صحرایی" قائم‌مقام ستاد مسعود پزشکیان نیز با اشاره به اینکه تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه همه مردم است اظهار کرد: وقتی رئیس جمهور با رویکرد تغییر درجامعه ورود می‌کند باید از این تغییر و فرصت استفاده و آن را مغتنم شمرد.

وی افزود: بر اساس تاکیدات و اشاره مقام معظم رهبری بر افزایش مشارکت، این افزایش مشارکت به منزله انتخاب دکتر پزشکیان است.

قائم مقام ستاد پزشکیان در استان تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی انجام گرفته اگر مشارکت ۶۰ درصدی در کشور شکل بگیرد منتخب مردم پزشکیان خواهد بود،چون کسانی که با صندوق رای قهر کرده‌اند قطعا انتخابشان کسانی نیست که در حال حاضر بر جامعه حاکمیت دارند.

صحرایی افزود: تا‌کی می‌خواهیم اختلافات خود را تحت عنوان چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا ادامه دهیم ؟حالا که کسی آمده که می‌خواهد مردم را از این فلاکت و فقر نجات دهد باید او را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: انتخابات در هرصورت بردبرد است نه مردم متضرر می‌شوند نه نظام،باید حضور و نامزدی پزشکیان در انتخابات را که انسانی آگاه، پاکدست و صادق است غنیمت  شمرد و از این فرصت استفاده کرد.

قائم مقام ستاد پزشکیان درکرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگار فرتاک مبنی بر اینکه اگر از نظر شما نباید اختلافی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب باشد پس این تحقیر و توهین‌ها از سوی نمایندگان دو طرف چه معنای دارد؟ افزود: اصولگرا و اصلاح‌طلب نگرش این دو طیف است،در دوره‌های قبل فکر می‌کردیم وظیفه و تکلیف داریم هر‌آنچه رهبرانمان القا می‌کنند بپذیریم، برای اولین بار خاتمی به ما القا کرد که می‌توانیم ازحقوق خود دفاع نماییم و انتقاد کنیم.

به گفته صحرایی در نگرش اصولگرا جا برای طرح سوال از سوی مردم نیست و حفظ وضعیت موجود را می‌پسندند که نهایت آن قهقراست، اصلاح‌طلب هزینه‌ای برای کشور ندارد قرار است مسالمت‌آمیز مشکلات را حل و فصل نماید.

وی در پایان گفت: اعتقاد ما این است اگر پیروز انتخابات دکتر پزشکیان باشد ،نهایت بهره‌برداری از این موضوع را برای توسعه استان فارغ از هر نوع تفکر سیاسی ببریم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان