//
کدخبر: ۴۴۸۲۴۱ //
فضل‌الله رنجبر در جمع ورزشکاران :

جوانان ورزشکار، آبرو و عزت کرمانشاه هستند/ اهل شعار نیستم در عمل هم به عهدم وفا می‌کنم

داوطلب حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشستی با ورزشکاران نام‌آور و محبوب کرمانشاهی دیدار کرد.


جوانان ورزشکار، آبرو و عزت کرمانشاه هستند/ اهل شعار نیستم در عمل هم به عهدم وفا می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

" فضل‌الله رنجبر" اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز به پهلوانی و قهرمانی شهره بوده و با کسب رتبه‌های برتر ملی و بین المللی همواره خوش درخشیده است اما به دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی مجموعه اجرایی استان به جایگاه واقعی خود دست نیافته‌ است.
وی افزود: استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در استان داریم، جوانان کرمانشاه لیاقت دارند به جایگاه واقعی خود برسند و در این زمینه باید تلاش کنیم.

IMG-20240228-WA0045
رنجبر از جمله برنامه‌های خود در صورت حضور در مجلس شورای اسلامی را افزایش سرانه ورزشی متناسب با سرانه ملی عنوان کرد و‌گفت: به عنوان کسی که در جایگاه رفیع نمایندگی مردم قرار می‌گیرد نگاه ویژه‌ای به ورزش شهر و روستا خواهم داشت.
داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه با تاکید بر اینکه عرصه‌ها و خدمات ورزشی برای دختران و پسران باید به صورت عادلانه در نظر گرفته شود گفت: با افتخار،دختران ورزشکاری داریم که در رشته‌های ورزشی همانند آقایان توانسته‌اند پرچم ایران را در سطح ملی و جهانی به اهتزاز در آورند.
وی اذعان داشت: جوانان ورزشکار، آبرو و عزت کرمانشاه هستند که نام این استان را در عرصه‌های ملی و فراملی زنده نگه‌داشته‌اند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد:به عنوان کسی که گاها در عرصه‌های ورزشی در کنار ورزشکاران حضور داشته‌ام بر این موضوع واقفم که اگر از جوانان کرمانشاهی حمایت شود افتخارات بیشتری نصیب خود و استان خواهند کرد.
وی افزایش قدرت هم‌افزایی بین مسئولین و بخش خصوصی را راهی در راستای حل مشکلات حوزه ورزش عنوان کرد و‌ گفت: انتظار داریم مسئولین برای مشارکت بخش خصوصی در حمایت از جوانان و تقویت ورزش در محلات شهری و مناطق روستایی این استان، بسترهای لازم را مهیا و جوانان مستعد و خلاقی را در عرصه ورزش تربیت نمایند.
وی خاطر نشان کرد: جامعه زنده، پویا و توسعه یافته که نیازمند سرزندگی و شور و شادابی است باید به ورزش اهمیت دهد.

IMG-20240228-WA0048
وی در پایان خاطر نشان کرد: من کسی نیستم رای بگیرد و به مردم پشت کنم. از جمله کسانی هم نیستم که شعار بدهم و در عرصه عمل در کنار مردم نباشم.اگر توفیق حضور در مجلس را داشته باشم حتما به عهدم وفا خواهم کرد.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد