//
کدخبر: ۴۶۳۹۲۹ //
رئیس ستاد قالیباف در استان کرمانشاه:

حضور "قالیباف" در انتخابات، مسئولیت‌پذیری‌ در برابر مردم و اشراف به امور اجرایی است

رئیس ستاد محمد باقر قالیباف در استان کرمانشاه گفت:حضور "قالیباف" در انتخابات، مسئولیت‌پذیری‌ در برابر مردم و اشراف به امور اجرایی است.

حضور "قالیباف" در انتخابات، مسئولیت‌پذیری‌ در برابر مردم و اشراف به امور اجرایی است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری رئیس ستاد "محمدباقر قالیباف"، در استان کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز (دوم تیرماه) برگزار شد.

"سید‌احمد صفوی" اظهار داشت: محمد‌باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری، چهره شناخته شده‌ای است که در حوزه‌های کلان کشور فعالیت داشته و کارنامه و برنامه جامع و کامل او به عنوان فردی تاثیر‌گذار برای حضور در کارزار انتخاباتی کافی است.

وی برخی از عوامل حضور قالیباف در عرصه انتخابات را، مسئولیت‌پذیری در قبال مردم و کشور،اشراف و تسلط بر حوزه‌های اجرایی، قابل حل دانستن برخی مسائل کشور و مطالبه بخشی زیادی از فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور از او برای حضور در انتخابات عنوان کرد.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در استان در تشریح رویکرد این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رویکرد قالیباف، ایجاد تغییرات و استنباط کارآمدی دین در اصلاح جامعه، توجه چند برابری به جوهره اسلامی، انقلابی و ملی، توسعه عدالت به عنوان یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی،تحول گرایی، ایجاد آزادی مشروع، مردمی‌سازی فعالیت‌ها به عنوان محور توسعه کشور و پرهیز دولت از تصدی‌گری در ریز امور کشور عنوان  کرد و بیان داشت: از جمله  رویکردهای دیگر محمدباقر قالیباف، برای حضور در این دوره از انتخابات پرهیز از حاشیه‌سازی و حاشیه پردازی و تمرکز برای حل مشکلات مردم است.

صفوی مولفه‌های مورد توجه قالیباف را نیز مبارزه ساختاری با مظاهر فساد،تسهیل روند ارتباط آحاد مردم با مدیران، تمرکز بر کار مدیران و ادارات دولتی،توجه به شایسته‌سالاری، توجه به مناطق محروم‌ و کمتربرخوردار، مناطق روستایی و حاشیه‌نشینی، ترویج ساده زیستی و دور کردن مدیران و مسئولین دولتی از تجمل‌گرایی و بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در تمامی حوزه‌های کشور اعلام کرد

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت صلاح‌دید جبهه انقلاب از نامزدی انتخابات انصراف خواهد داد؟نیز گفت: هر چند بعضی از افراد برای رسیدن به اهداف شخصی وارد این وادی شده‌اند اما در راستای رسیدن به اهداف جبهه انقلاب کوتاهی نخواهیم کرد.

وی گفت: هدف از حضور قالیباف در انتخابات، تقویت جبهه انقلاب و رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب از این جبهه است، ایشان آمده‌اند که بمانند و امیدواریم با توجه به سوابق اجرایی که دارند این مسیر را ادامه دهند.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در استان اضافه کرد:در حال حاضر سند راهبردی استان کرمانشاه با حدود ۴۰۰صفحه، توسط ۳۰نفر از اساتید برجسته و آگاه استان تدوین شده است و بر اساس قول ایشان پس از پیروزی در انتخابات با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمانشاه به عنوان اولین سفر استانی ایشان بررسی و اجرا خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که؛ آقای قالیباف که هم اکنون، درسمت یکی از روسای قوا در حال خدمت هستند چرا برای ریاست قوه مجریه کاندید شدند نیز گفت: قانونگذاری و اجرا دو موضوع متفاوت است ایشان در مجلس شورای اسلامی قوانینی را تصویب کردند اما اجرا و عمل به این قوانین دومین مسیر حل مشکلات مردم است و ایشان قصد دارند این‌ بار در غالب خدمتگزار مردم در امور اجرایی قوانین تصویب شده را اجرا نمایند.

صفوی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر حضور قالیباف در استان کرمانشاه طی چند روز باقیمانده از زمان تبلیغات انتخاباتی نیز گفت:به دلیل فشردگی برنامه‌ها و مناظرات ایشان در صدا و سیما تنها امکان حضور در بین مردم تهران را داشته‌اند و قرار است به استان البرز و قزوین هم سفر کنند اما سفر به استان کرمانشاه برای ایشان مقدور نیست ولی احتمالا آقای نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد مرکزی ایشان دوشنبه به کرمانشاه سفر خواهند کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان